top of page

אמא אדמה אבא שמים

קערת הריפוי
= = = = = = =

קערת הריפוי מרפאה
עם חזיונות וחלומות
ואת מה שמתמשך
ונישא מעבר לריק
של החלל והזמן.

 

את מביאה את הריפוי
של כל גזע ומין.

לרואים והמרפאים
המים אשר את מחזיקה
מביאים חכמה עתיקה
הנאמרת כעת מחדש.

למחפשים ולאלו להם
יש את המצוקה והצורך
משחת הריפוי שלך
מביאה הקלה זמנית.


קלף 31

קערת הריפוי
מרפא-הילינג

 

קערת הריפוי היא כלי מסורתי אשר הנו בשימוש על-ידי הרואים, החולמים, ואנשי הרפואה
של אמריקה הילידית. קערת הריפוי אשר הועברה דרך דורות רבים של אנשי רפואה
יכולה להיות בת כמה מאות שנים ולשאת את העוצמות והכוחות
כמו גם את החולשות של השומרים הקודמים שלה.
הכלי הזה הנו כל כך קדוש בשביל ריפוי עד כי אף פעם לא מוציאים את זה מן המסתור
אפילו לא בטקסים של השבט.
ההעתק שלה תהיה זאת אשר תהיה מוצגת לעיניי הציבור, וזה מבטיח למחזיק ולשבט
כי כלל לא יהיה נזק לאיזשהו כלי ריפוי קדוש או חפץ דרך חשיפתו למתבוננים אשר לא מכבדים את זה.
קערות הריפוי הטקסיות יכולות להיות מקושטות מאוד
ומייצגות את המודל של הקערות אשר איתן מרפאים.

כמעט כל קערות הריפוי מגולפות בעץ או נעשות משריון של צב.
חלק מהן עשויות מבזלת, חימר שרוף, או סלע לבה, אבל זה נדיר.
קערת ריפוי יכולה להיות בשימוש על-ידי אדם באומנות הריפוי של טחינת עשבי מרפא
או ערבוב רפואות.
נשות רפואה משתמשות בקערת הריפוי לאמבטיה הראשונה של התינוקות החדשים.
הרואים משתמשים בקערת הריפוי בדרך שונה ממש, לעתים קרובות התחתית
של קערת הרואה תהיה מושחרת בפחם ומשופשפת בשעוות דבורים עד אשר לא נותר יותר הצבע של העץ.
הרואה המשתמש בקערה המושחרת ממלא את הקערה במים ומשתמש בשיקוף של אור האש
כדי ליצור דימוי של הריק היכן שהעתיד גר.
בעשותו כך, הרואה מסוגל לראות את הגורל של השבט.

המשכן השחור של הנשים ידוע בנשים הרואות שלו, הנשים הרואות בכול שבט מוערכות מאוד
בעבור בהירותן והמיקוד שלהן.
הרואים יכולים 'לעשן' אדם או 'יחלמו' אדם, או ישתמשו בקערת הריפוי
כדי ללכת אל תוך הריק בשמו של האדם.
על-מנת 'לעשן' אדם, אפשר יהיה להשתמש במקטרת כדי לראות מעבר למציאות של האשליה הנראית גלויה לעין. ובמקרה כזה, העשן מטבק מעורבב בקליפת ערבה אדומה, תלתן מתוק,
או שורשי אושה - Ligusticum porter , ועליי בוצין היכולים לאפשר לרואה לעבור עם העשן למימד אחר, ולראות את מה שיש בו צורך.

השימוש בקערת הריפוי המושחרת לפעמים דורש את העזרה של אחיות הרואה
אשר מאוהל המשכן השחור של הנשים, וזה תלוי בסיבה לשימוש בקערת הריפוי.
על-פי מסורת שבט ה 'קיואה' – Kiowa ביום הזה הנשים יצומו ואז יהיה להם טקס היטהרות מיוחד במשכן למען ההצלחה של הרואה והריפוי של האדם אשר צריך עזרה ותמיכה.
אז האישה תיכנס אל המשכן השחור של הנשים, היא תשב בקצה המשכן ותחזיק מעגל של אנרגיה והגנה
בשביל הרואה בזמן בו היא מחפשת ומבקשת אחר חכמת הריק.
אחר זה תרים ומחפשים בערות שקטה רק עם חליל או מקצב התוף אשר בשימוש על-מנת להוביל את הרואה החוצה אל תוך הריק והביתה בבטחה בחזרה אל המשכן.
אחר כך הרואה נרחצת היטב על-ידי אחיותיה ועוברת מסאז' כדי לעזור להשיב את הסירקולציה אשר חוזרת אל הגוף שלה. ואז הרואה נעטפת בשמיכות ומשאירים אותה לבדה עד אשר היא מוכנה לחלוק את החיזיון שלה.

 

במסורת שבט ה 'סנקה' – Seneca שלנו, אף פעם לא מכריזים מי מחברי האומה הם אנשי הרפואה.
איש רפואה אמתי אף פעם לא אומר, 'אני איש או אשת רפואה'.
אחרת יכולים להגיד את זה על האדם, אבל זה נאסר להגיד את זה על עצמך.
המבחנים של החניכה וההתקדשות כוללים שנים ארוכות של לימוד ותרגול.

יש חמש-5 דרישות לאנשי הרפואה של שבט הסנקה-Seneca,
ראשית חייב איש רפואה להיות יועץ. 
היועץ חייב שיהיה לו ידע לגביי איך לעזור ולסייע לאחרים בשימוש בכישרונות האישיים שלהם,
ברפואה האישית שלהם, ולמצוא נתיב חיים פרודוקטיבי – יצרני ופורה.
היועץ צריך וחייב לדעת איך לעזור לאדם להשתמש במתנות שלו ביחס לגלגל הרפואה של השבט.
היועץ חייב להיות מסוגל למסור ולהעביר ולהשמיע פתרונות מסורתיים דרך החוכמה והחוק השבטיים.

שנית,
איש הרפואה חייב להיות היסטוריון של רישומי הארץ. וזה כולל את הבריאה ואת ארבעת-4 העולמות הראשונים, וכמו כן גם את הנבואה על העולמות העתידיים, החמישי, השישי והשביעי.

שלישית,
איש הרפואה חייב להיות הרבליסט-רופא ברפואת צמחים, ומרפא-הילר, ו
זה כולל ידע של שימוש בעשבי הרפואה ורפואת ריפוי טבעית אשר מגיעות מאמא ארץ.
רופא הצמחים מכיר גם את רפואת הוויות היצורים החיים ואת האופן אשר בו הם עוזרים ל, דו-רגליים (האנשים) ולמצוא מרפא רוחני ומנטלי.
דרישה זאת כוללת גם את היכולת לזהות ולהכיר ולאבחן מחלות של הגוף, של התודעה-Mind והרוח.

השלב הרביעי
זה הנו שאיש הרפואה צריך וחייב שיהיו לו היכולת והכישרון האישי של מתת הנבואה.
זה אומר כי הרפואה חייב להיות רואה, חולם, או באיזושהי דרך מסוגל להתחבר ולתקשר מתוך רצונו עם עולם הרוח, כפי שהצורך יכול לעלות בכול רגע. זה לא אומר כי אנשי הרפואה לא ייקחו את כל הזמן אשר הם צריכים, אלא שהאימון שלהם חייב להבטיח כי הם מסוגלים לגשת אל האינפורמציה הנחוצה וההכרחית ברגע המתאים והמדויק. בהירות ומיקוד מושחזים עד לדיוק עד שהמתת הזאת מתפתחת ב, רואה.

הדרישה הסופית
מאנשי הרפואה האמתיים זה הלימוד של כל ההיבטים של החכמה והידע לאחרים.
זה ברור וניכר ובולט למדיי כי הבנה כזאת תיקח שנים רבות ותגדל עם הזמן.
המומחיות של איש או אשת הרפואה חייבת כי יחלקו אותה כדי שהרפואה תחיה
ותעזור ותסייע לדורות העתיד.

 

הלימוד של קערת הרפואה המושחרת מגיע מתוך האימון שלי עם שתי-2 סבתות משבט הקיואה
- Kiowa במקסיקו.
עמוד 240
בשימוש בקערת הרפואה כדי לחפש תשובות לימדו אותי לשים את השאלה בתוך הקערה באופן מנטלי, ואז הוספתי איש אבן קטן וקמצוץ אדמה, כמה טיפות מים, גרגר תירס וקמצוץ טבק וחתיכה של מרווה ופיסת רפואה מהוויות היצורים אשר להם קראתי לעזור לי.
פריטים אלו התערבבו ביחד על-ידי כך שסובבתי את הקערה בתוך הידיים.
ואז הקערה הונחה בצד הצפוני של מדורת זרדים קטנה למשך כמה רגעים
בזמן שאני ישבתי בצד הדרומי והתפללתי את תפילותיי ושרתי את שיר הרפואה האישי שלי.
כאשר השלמתי את תפילות הוקרת התודה שלי בעבור התשובות שאקבל, הבאתי את הקערה לצד הדרומי ונשפתי עשן טבק אל תוך הקערה וישבתי בדממה שקטה עד שהתשובות הגיעו אליי.

קערת הריפוי היא היכן שמטפחים ומזינים רעיונות, מחזיקים את העתיד, ומגשימים וממשים גדילה.
נשים רבות קוראות לרחם שלהן 'קערת הריפוי'. אנחנו אף פעם לא יודעות כיצד ייראו הילדים שלנו
או איזה יכולות יהיו להם עד שהם נולדים.
ככה זה גם עם קערות הריפוי, החזיונות והתשובות הם בלתי צפויים עד אשר רואים אותם.
אנחנו חייבים להיות פתוחים ל- מה שמביא איתו ה 'עתיד'.
חלק מהרפואה האבודה של אבותינו הקדומים חוזרת דרך השימוש בקערות הריפוי.
קערות ריפוי קדושות אלו זוכרות את השימושים הקודמים שלהם וחולקות מרצונם את הזיכרונות עם אלו אשר אומנו לשמוע, להרגיש או לראות.

היישום :
אם בחרת היום בקלף של קערת הריפוי אז רפואה נמצאת האופק. זה יכול להיות ריפוי רוחני, מנטלי, רגשי או פיזי. תשימו לב למאורעות בחייכם ותכירו ותודו עם הוקרת תודה בריפויים אשר מתגלמים ומתגלים בעצמם. הצעדים כלפיי השלמות מסומנים לעתים קרובות עם שחרורי ריפוי קטנים ואפשר להתעלם מהם לעתים קרובות.
היו ערים לתנועות ותזוזות בגישה ולתחושה חדשה של הויה טובה,
עמוד 241
ואתם תבינו א הריפוי כפי שהוא מתגלם ומתבטא.
בדרך הזאת אתם עוזרים לעתיד שלכם אשר מעבר לריק, לרפא אתכם בהווה.

בכול המקרים, קערת הריפוי מדברת על רפואה טובה.
היא מציעה את עצמה. המשימה הנוכחית שלכם היא למצוא אותה ולעזור לה לרפא את העצמי או לעזור ולסייע לאחר.  

קערת הריפוי.png

ר פ ו א ו ת

בדף : קערת הריפוי, גלגל הרפואה, צרור הרפואה, רפואת האש

גלגל הרפואה
- - - - - - -

אבנים תוחמות מרחב קדוש,
מעגל החיים נעשה בשלמותו,
נשר, קויטה ודוב באים לשיר
עם הבופאלו הלבן הגדול.

כאן אנחנו מקדמים לשלום
את פניהן של רוחות השינויים,
אנו מהללים את פני סבא שמש
כאן אנו מכבדים את השלמות של הכול
באים ומתכנסים יחד באחדות אחת שלמה.

 

גלגל הרפואה
מעגלים ותנועות

הלימוד :
גלגל הרפואה נקרא לפעמים 'החישוק הקדוש'.
סמל זה של כל מעגלי החיים נתן לאנשי אמריקה הילידית תרשים של תכנית 'Blue Print' אבולוציונית במשך מאות בשנים.
כל מעגל של חיים מכובד בדרך מקודשת, והוא נותן לנו דרך לראות את הערך של כל צעד בנתיב דרכנו והבנה חדשה של דפוסי הגדילה שלנו.

ממש כפי שמכבדים את כל האנשים והמתנות שלהם כאוצר חי של השבט, כך גם את שיעורי החיים שהם לומדים.
כאשר חברי השבט חולקים את החכמה אשר נרכשה מתוך ניסיון ממשי אז כל האומה מפיקה תועלת מן הסיפורים אשר עוברים בין שבטים שונים או הקבוצות השונות.
ההבנה של הניסיון היחידני של כל אדם היא דרך בשביל החברים האחרים לראות נושאים מגוונים לגביי אותו שיעור.

גלגל הרפואה הנו מעגל השיעורים אשר כל אדם צריך וחייב לעבור דרכו כדי להשלים את מסעו על הדרך האדומה הטובה של החיים הפיזיים.
החיים הפיזיים מתחילים בלידה ואשר היא כיוון דרום על המעגל המקודש.
כל אחד מאיתנו יחלוף דרך המעגל על הנתיב מן הדרום אל הצפון
עד שנגיע אל המקום של זקני השבט, בצפון.

הרוח – Spirit עשויה מרוח – Wind ואשר זה אחד מארבעת הצ'יפים של העולם הזה.
הרוח שלנו יכולה לנשוב סביב היקף השוליים או קצה גלגל הרפואה
ושולחת לנו דחפים המובילים אותנו ללמוד שיעורים מסוימים.

עמוד 84
המזרח הנו הבית של דלת הזהב, נקודת הכניסה לכול הרמות האחרות של ערות-מודעת ומודעות.
הרוחות של האבות הדמונים שסיימו את הליכת הארץ שלהם, עוזבות בצפון הגלגל ועוקבות אחר שולי הקצה של החישוק לכיוון המזרח.
זה מאפשר להם לעבור דרך דלת הזהב ולהיכנס לדרך הכחולה של הרוח אשר חוצה את הגלגל מן המזרח אל המערב
(ראה דיאגרמה)
כמו כן אנו גם חוזרים אל חיים פיזיים חדשים דרך הדרך הכחולה.
אנו שוב עוברים בדלת הזהב שבמזרח בתור רוח וחולפים על השוליים בקצה גלגל הרפואה אל הדרום היכן שהרוחות שלנו נולדות שוב בגופים פיזיים.

הכוחות והעוצמות, הכישרונות והשיעורים של ארבעת הכיוונים יכולים להיות תשובות מידיות כאשר הן נשלחות על ידי רוחות הרוח – Wind spirit .
המורים המסורתיים של אמריקה הילידית תמיד מלמדים את הילדים
של השבט שלהם לחוש ולהרגיש את הרוח-Wind, כדי שהם יידעו מה לעשות
אם הם הלכו לאיבוד או מפחדים.

   דיאגרמה של גלגל הרפואה :

 

 

 

 

אם הרוח-Wind נושבת מן המערב, הם ישבו ויתבוננו בתוך ליבותיהם ויבקשו אחר אומץ או תשובה.
אם הרוח נושבת מן הדרום, הם יפסיקו להעמיד פנים כי הם יודעים את כל התשובות והם יימצאו ענווה, ואולי הם יקשיבו לילד אחר אשר יודע את הילד הביתה.
אם הרוח תפסה ו/או לכדה אותם במערבולת של תנועה, הם יחכו עד אשר תגיע עזרה.
אם הרוח נושבת מן הצפון הילדים ידעו כי זקני השבט, ידעו בחוכמתם היכן לחפש אחריהם.
כאשר הרוח נושבת מן המזרח, הם יצטרכו להשתמש בהיגיון הבריא וברעיונות הגיוניים אשר יביאו תשובה למצב המביך ו/או הקשה.

גלגל הרפואה הנו תרשים התכנית לכול המצבים וניתן להשתמש בו בדרכים רבות.
בשביל לבנות גלגל רפואה פיזי לשימוש בטקסים קדושים, צריך 12-שנים-עשר אנשי אבן.
האבן הראשונה ממוקם בדרום, ההתחלה של החיים.
האבן השנייה והאבן השלישית ממוקמות במערב ובצפון.
לא שמים במזרח אף אבן, השלת נשארת פתוחה.
כאשר עוקבים אחר המעגל, האבן הרביעית מוצבת במיקום של השעה ארבע-4
והאבן החמישית בשעה חמש-5. הדרום הנו המיקום של השעה שש-6 ושמים בו את האבן השישית.
האבנים ממלאות כל מיקום ריק עד אשר הגעת למזרח שוב פעם.

לפני שממקמים את איש האבן של המזרח כדי לסגור את המעגל, מברכים את גלגל הרפואה
ואת הרוחות – Spirit's  של ארבעת הכיוונים מתבקשות להיכנס אל המעגל דרך הדלת המזרחית.
אז הרוחות – Spirit's של שלושת-3 הכיוונים הקדושים האחרים – מעל, מתחת, ומבפנים – מתבקשות לאזן את חישוק המעגל הקדוש.
כאשר האנרגיות של כיוונים אלו נכנסות, גלגל הרפואה מוקדש לנתינת הכבוד למרחב הטקסי המקודש. מודים לאנשי האבן עבור השמירה שלהם ועל כך שהם מחזיקים את האנרגיה של המעגל.
בזמן הזה, האבן של המזרח מונחת במקומה בסוגרה את דלת הזהב.
חגיגות ומשתה מגיעים אחרי טקס ההקדשה.

מעגל האבנים של גלגל הרפואה הנו סמל למרחב טקסי מקודש אשר היה מכובד על-ידי אנשינו במשך מאות בשנים בתור מקום לבוא ולהתנסות ביופי של מעגל החיים הפיזיים.
(עמוד 85)
מעגלים אלו של שתילה, הריון, לידה, גדילה, שינוי, מוות ולידה מחדש הם שיעורי החיים של חישוק המעגל הקדוש.

בחיפוש אחר התשובות של הריק היכן שהעתיד חי החיים הופכים להיות יוצאים מן הכלל, מלהיבים ומלאים יופי. הערות המודעת הארצית הרגילה של חיי היומיום מתמוססת כאשר אנחנו עוצרים ומשתהים לחוש את ההרפתקה המוצעת על-ידי המסרים הקבועים אשר מובאים על-ידי ארבעת-4 רוחות השינוי.
בכול מקום בו אנו מסתכלים החיים קוראים ומזמינים. כל רגע מלא על גדותיו בצורות החיים אשר מחפשות ומבקשות להתיישר איתנו בתור 'דו-רגליים'. אנחנו היצורים היחידים שאיבדו את תחושת השייכות לבריאה השלמה של המסתורין הגדול.
בהבנת השיעורים של הגלגל הקדוש אנו לומדים לגעת בחיים בדרך עדינה ועמוקה יותר.
ההבנה מגיעה מדרך החיים, הוויה וחשיבה.

בשביל לחיות את הנתיב והדרך של גלגל הרפואה אנחנו מתבקשים לראות את מתנות הגדילה אשר כל כיוון מציע. אם רק נבחין במובן מאליו שמסביבנו ונבקש מהרגשותינו הפנימיות ונדע מה המשמעות של רגשות שלו, אז אנחנו נתחיל את החיפוש. אסוציאציות עם ארבעת-4 הכיוונים נעשות דרך השימוש של הקשר עם חיות הטוטם שבכיוונים אלו. בחיבור ובקשר עם השיעורים של הנשר, הקויטה, הדוב והבופאלו או העמיתים שלהם בכיוונים אלו, אנחנו יכולים לראות את השיעורים שהם מציעים.
כאשר אנחנו שואלים ומבקשים אחר התשובות שהם יכולים לתת לנו ועל-ידי כך שאנחנו נותנים להם את הרשות להגיע ולבוא אלינו בחלומות, אנחנו יכולים להגיע אל המקום של הידיעה הפנימית.
(המתחיל יכול להתחיל בשימוש בארבעת-4 קלפי המגן שבחפיסה בתור מערכת הדרכה לעבודה עם ארבעת-4 הכיוונים).

בהרבה כתובים על המסורת של ילידי אמריקה, התזכורת של המעגל הקדוש הופכת לשלמה שוב כאשר השאלה נשארת בתוך התודעה-Mind של הקורא, איך מעגל החישוק נשבר ? מעגל החישוק אף פעם לא נשבר. המאמינים של כל האומות שמרו את הלהבה הנצחית בחיים בתוך ליבם מאז תחילת הזמן. מעגל החישוק הקדוש גדל ומתחזק כי אלו אשר היו אנשים אדומים בחיים אחרים
זוכרים עכשיו את שורשיהם ומגיעים ובאים להיות ביחד מנתיבי דרך שונים
(עמוד 87)
בשביל לשמר על אמא ארץ ולהתחבר מחדש עם רוחות – Spirit's הטבע.
כאשר אנחנו, ילדי הארץ, איבדנו את התחושה שלנו להיכן אנחנו מתאימים בגלגל הרפואה של החיים, איבדנו את המראה של המעגל המאוחד, ואיך לחיות באופן מקודש.

האומות הילידיות שלנו מכנסות ואוספות את הלימודים ומכינות את הדרך לעולם החמישי של השלום והשלווה על-ידי חזרה אל הטקסיות, אל הפולחניות ומשתמשים בחוכמתם של האבות הקדמונים כדי לרפא את כל הפצעים הישנים ואת המרירות
הרוח – Spirit של האנשים חוזרת וקשת הענן המסתחררת של השלום והשלווה מתקנת ומבריאה את לבבותינו.

היישום :
הקלף של גלגל הרפואה מבשר ומזהיר זמן של מעגלים ו/או תנועות.
אתם מתבקשים להבחין באיזה שלב של המעגל אתם מתנסים בו עכשיו, כעת, בהווה.
האם זאת ההתחלה, הבריאה והיצירה, זמן הגדילה, וההתפתחות או הסוף של המעגל ?
איך אתם מסתכלים על היכן אתם זה מה שיעזור לכם להבהיר מה הנו זה אשר אתם צריכים לעשות.
כל נסיגה והפוגה, היסוס או עצירה מסתיימים כעת.

בקלף זה אתם נדרשים לשים לב כי ההתאבנות והקיפאון הסתיימו וחלפו והתחלות חדשות נוטעות שורשיהן בהווה.
אל תתלכדו ותיתפשו בדפוסים ישנים. הבחינו ושימו לב איזה כיוון על גלגל הרפואה יעזור לכם לנוע קדימה וישמו שיעור זה בחייכם.
הבחירות שלכם הם הארה ובהירות במזרח, נאמנות וענווה בדרום,
בחינה-עצמית ומטרות במערב, וחוכמה והוקרת תודה בצפון.

עכשיו זה הזמן שתחליט/י בעצמך איזה סוג של תנועה תשמור על הגלגל מסתובב.
בכול המקרים, הקלף של גלגל הרפואה מבטיח לך כי החיים ממשיכים.
האיכות של המעגל החדש תלויה בך, בפעולות שלך, ובגישות כלפיי גדילה.



 

צרור רפואה.png
גלגל הרפואה.png

צרור הרפואה 
- - - - - - -

סמלים של קשרים וחיבורים,
עם בעלי הברית של הארץ,
רפואה לרפא אותנו
ולתת לנו לידה מחדש.

כישרונות לכבד
ויכולות להלל ולשבח
כוח חוזק וחמלה מדריכים
את דרכי הרפואה שלנו.


קלף-28
צרור הרפואה
בעלי-ברית ותמיכה


צרור הרפואה הנו אוסף של פריטים אשר הגיעו אליך במגוון דרכים ואשר מייצגים את הטוטם של חיות העוצמה שלך, או את בעלי-הברית אשר בטבע.
בצרור הרפואה יכול להיות כי תמצא תרמיל זרעים, כמה עלי טבק קשורים יחד, כדור של שרף יבש מעץ האורן, קווצות שיער מקרקפת, שן של אייל אציל (אייל קורא), שיער סוס, קריסטל קוורץ, זנב של לוטרת נהרות, איש אבן, מיתר או חוט מיוחד של חרוזים, ו/או כל פריט אחר המייצג רפואה אצל בעלי הצרור.

בזמנים הקדומים לרבים מן הפריטים הייתה חשיבות מיוחדת בין השבטים והאומות של אמריקה הילידית. לדוגמא, שבט העורב – Crow האמינו כי שן של אייל אציל – אייל קורא, זאת רפואה אשר תביא שפע באופן חומרי לבעליה. פיסה של בד כחול משמעותה הייתה מזל טוב, שיער דוב וטפרים-ציפורניים ישמרו את הסוס של הלוחם במצב מעולה, וכנף של סנונית תיתן את הכוח לחמוק מן האויב.

צרורות רפואה היו בשימוש לדברים רבים ושונים.
היו צרורות למען רפואה אישית, היו צרורות שבטיים, היו צרורות של לוחמים, היו צרורות של ריקוד השמש, היו צרורות לידה, צרורות ציד, צרורות חלימה, וצרורות חזון וחיזיון.
חלק מהצרורות יוצרו על-ידי אנשי הרפואה בשביל צרכים מיוחדים, או נוצרו על-ידי אנשים אשר ייצרו לעצמם צרורות משלהם.
חלק מהם הועברו הלאה לפני המוות לקרוב משפחה או אל חבר ראוי בשבט.
עמוד 216
העברה זאת של הרפואה הייתה כדי להבטיח את השימוש הראוי ואת השמירה והאפוטרופסות על צרורות הרפואה.

כל צרור רפואה הגיע עם סדרת החוקים והכלילים שלו עצמו.
לדוגמא, אם הבעלים היה בעל צרור-לחימה אשר נתן לו כוח גדול מאוד בקרב,
בעלי-הברית שלו אשר היו מחוברים וקשורים אל הצרור הזה, יכול להיות כי אסרו עליו לאכול בשר של צביה נקבה, וגם אסור היה לו אף פעם לצבוע את פניו בצבע כחול.
העדינות אשר היא חלק מן אילה יכולה הייתה לרסן לבלום לדכא ולמנוע את הפעולות המוצלחות של הלוחם ואת הכבוד והיוקרה שלו בהצלחותיו בקרב.
צביעת הפנים בכחול יכול למשוך אותו כלפיי הדרך של הרוח ויכול להביא עליו מוות מוקדם.
לכול צרור יש מטרה ותכלית מסוימות וספציפיות,
ולרובן יש תקנות והסדרים אשר יחזקו את הרפואה של בעלי-הברית של הצרור.
מחשבות חסרות חשיבה יכולות ליצור הרס וחורבן בהרמוניה אשר הושגה על-ידי עוזרי הרפואה והאדם המחפש עזרה ותמיכה אם אין כל כבוד לתחושה הסדר הטבעי של הצרור.
אותו כלל מוכל ומיושם על צרור קטן יותר אשר נלבש על האדם ונקרא 'פאוץ'' (כיס-נרתיק).

לוחמים מסוימים קנו ורכשו העתקים מיוחדים של הצרור מחבר שבט אחר אשר אותו הם כיבדו.
אם לאמיצים אלו לא היה חיזיון כלשהו לגביי מהי הרפואה שלהם עצמם אז הם נותרו בלי הגנה.
בעלי-הברית של הטבע נקראו לשם בשביל זה, אבל מתוך סיבה זאת או אחרת, לוחמים מסוימים לא יכלו לקבל את חלומות הרפואה שלהם. אני מרגישה כי יכול להיות שהבעיה הייתה שהם לא היו בקשר עם האנרגיה הנשית המקבלת שלהם, בגלל הרצינות וההקפדה והחומרה בלהצטרך להוכיח את הזכות שלהם להיות חלק משבט הלוחמים.
בכול מקרה, המשמעות של להיות לוחם בלי הגנה הייתה למות מוות בטוח בגיל מוקדם.

לשקר לגביי כך שקיבלת מסרים מטוטם העוצמה שלך או חיזיון לגביי נתיב דרכך זה היה להזמין אסון, ועדיין, בשביל שיהיה לשבט לוחם אמיץ ומכובד בלי רפואה זה היה אפילו עוד יותר גרוע.
המצב הקשה והמביך הזה היה נפתר על-ידי אנשי רפואה חכמים, צ'יפים או לוחמים דגולים.
אנשים אלו היו מקבלים סוסים או פריטים אחרים בעלי ערך בשביל ההעתק של צרור הרפואה שלהם.
זה שהיה מכין ויוצר את הצרור לא שם אף פעם פריטי אנרגיה אשר ייצגו את ההגנה הטוטאלית שלו בעשותו את ההעתק. הסיבה לכך הייתה כי לתת למישהו אחר את כל הרפואה שלך זה משאיר את הרוח שלך בסכנה. אף אחד אף פעם לא אמור היה לדעת מה הם כל הפריטים בצרור הרפואה האישי.
(עמוד 217)
אם מישהו ניסה להשתמש ברפואה רעה על-מנת לתקוף מנהיג עוצמתי בשבט,
הם יכלו לפגוע באדם הזה על-ידי כך שהם מכירים את הרפואה שלו והיו משתמשים בכישוף.
העונש על גניבת צרור-הרפואה של אחר היה מוות.
אלא אם כן הוזמנת לזה, היה זה אסור לגעת באיזשהו רכוש וקניין אישי אשר שייך לחבר שבט אחר – איש, אישה או ילד.

צרורות שבטיים, אשר נקרא 'הסבתות', היו הכי עתיקים והכי קדושים. אחריהם הגיעו הצרורות של 'ריקוד השמש' ואז צרורות הלוחמים. סדר זה של קדושה שיקף את הרפואה ואת הכוח אשר סופק לשבט על-ידי כל צרור במשך תקופות זמן ארוכות.
כל חורף אשר חלף בהצלחה נתן כוח ועוצמה נוספים לצרורות.

צרורות ריקוד-שמש אינדיבידואליים נעשו על-ידי כל אחד מהתומכים של האמיצים (האמיצים הם הלוחמים של השבט), אשר שמותיהם היו כבר ידועים ומוכרים קודם דרך פעולות האומץ שלהם.
התומך מיקם אובייקטים של טוטם בצרורות של ריקוד-השמש אשר הועברו דרך שושלות רבות
של לוחמים מאז האבות הקדמונים, ולא היו בכלל צרורות קדושים יותר מאשר הצרורות השבטיים.
צרורות הסבתות האלו היו בדרגה גבוהה ביותר ברפואות העתיקות ביותר ואשר אותן בדקו וניסו
והם אלו אשר ייצגו את הרוחות המשתלבות של כל חברי השבט – בדורות העבר, ההווה והעתיד.
לסבתות ניתן הכינוי הזה כי הם היו הצרורות השבטיים אשר נשאו את הרפואה המזינה
אשר לכול הילדים שלהם היה בה צורך.
כמו כל סבתא במין האנושי, צרורות הסבתא האלו חיפשו רק אחר הטוב ביותר עבור הנכדים שלהם.

הצרורות השבטיים הועברו הלאה למטה דרך קו של שומרים מגנים.
פעם הצרורות היו צריכים את אוהל ה 'טיפי' שלהם עצמם והוצבו במחנה בתור הגנה בשביל השבט הזה. צרורות הסבתא האלו בדרך כלל קיבלו הגנה מן הצ'יפים הלוחמים אשר כיבדו את עצמם
ונשאו רפואה חזקה.
הצרורות השבטים קיבלו התייחסות של הוויות חיות, ואף פעם לא השאירו אותם לבד ובלי הגנה.
בימים אלו צרורות הסבתות מוחבאים ורבים מהם מוגנים על-ידי הסבתות הזקנות, וכמו כן גם על-ידי כמה אנשי-רפואה.
אלו הם מן החפצים הקדושים ביותר עבור האנשים שלנו, והם עדיין מחזיקים את הרוח של כל האומות האמריקאיות הילידיות.

עמוד 218
אפשר לשאת או ללבוש על האדם את צרורות הרפואה השבטיים. לצרורות אלו קוראים כאשר יש צורך בכוח, עוצמה ואומץ במשך הפעילויות היומיומיות. חלק מהארנקים של הרפואה נלבשים סביב הצוואר והם וורסיה מוקטנת של צרורות הרפואה.
צרורות-ארנקי-רפואה אלו הם תזכורת עבור מי שלובש או עונד אותם לכישרונות, ליכולות ולחיות העוצמה אשר יעזרו לו ללכת זקוף ומאוזן. משתמשים בהם גם להגנה.

על הצרורות הנישאים על-ידי הנשים לא מדברים הרבה בהיסטוריה הכתובה, בגלל הסודיות של הרפואה אשר נשמרו על-ידי אחוות הנשים.
שבטי הלוחמים ידעו כי הנשים באופן טבעי הן יותר  מיומנות בלקבל מפאת הטבע הנשי שלהן,
ולפיכך את הנשים כיבדו תמיד עבור ידיעה פנימית ורפואת האישה אשר הן נושאות.
בצרורות הרפואה הנשיים האלו אפשר להשתמש על-מנת לקדם פוריות, לעזור ללוחם הזכר אשר הולך לצד האישה, לחפש אחר טכניקות ריפוי חדשות של צמחים, לעזור בהבאתו של ילד לעולם, להביא שפע אל הבית, או כדי להזיק שמחה במשפחה.
הנשים היו נפרדות תמיד בשימוש שלהם ברפואה, וכיבדו את החברות שלהן עצמן.
אף פעם הם לא היו צריכות לעבור את ההקפדה והחומרה ורצינות המבחנים הפיזיים של הכוח
כדי להשיג חזיונות. כי הן האימהות של הכוח היוצר של היקום ובאופן טבעי מקבלות את המסרים של עוזרי הרפואה שלהן בשביל להחזיק ולתמוך בעוצמה של הצרורות האישיים שלהן ובאלו של אחוות הנשים שלהן.

כל חפץ המגיע אליכם על-מנת להיות חלק מרפואתכם האישית, יכול להיות ממוקם בתוך פיסת עור
ולעטפו כמו שאתם עוטפים מתנה, כאשר מקפלים את ארבעת הפינות למרכז וקושרים את הצרור
ארבע פעמים ברצועות עור אייל.
צרורות הרפואה משתנים בגולם ממשהו שבגודל כף ידך עד לגודלו של תינוק אשר רק נולד.
חלק מצרורות הרפואה מגולגלים וחלקם מקופלים בחתיכות עור. אולי תרצו לשים חלק מהחפצים הקטנים בנרתיקי רפואה וללבוש אותם סביב המותניים או סביב הצוואר שלכם.

אם אתם רוצים להכין צרור-רפואה למען חבר מיוחד, אתם צריכים לראות איזה סוג של רפואה אתם רוצים לחלוק. ואז לקרוא לארבעת הצ'יפים של השבט שישלחו לכם חלום או חיזיון לגביי מה לכלול.
זה יכול להיות צרור לאישה צעירה אשר מפחדת מן ההיריון הראשון שלה, לאדם צעיר אשר הולך אל הצבא או אל הקרב, לזוג אשר רק מתחתן, למישהו אשר קונה אדמה ויהיה לו צורך ברוח שומרת כדי להגן על האדמה הזאת. או לחבר חולה.
כל סוג של צרור הנו מתנה של העצמי, ויש לחלוק אותו רק עם אלו אשר יכבדו את האחריות הקדושה של רפואת הצרור.

אם אתה זקן השבט או זקן העדה, יכול להיות כי תרצה להעביר את הרפואה שלך לאדם צעיר אשר אתה יודע כי יקבל את האחריות עם כבוד ואומץ. את הצרור אפשר להעביר לאדם אחר אם אתה לא מתכוון להשיל את גלימתך (למות). אם האדם משיל את גלימתו לפני שהוא מעביר את גלימתו אל מישהו אחר, אז את הצרור הזה ואת כול הרפואה הקדושה השייכת לאדם המת צריך לשרוף
כך שלרוח לא יהיו חוטים או רצועות רפואה המצמידות ומחברות אותה אל גלגל החיים הזה והיא תוכל להיות חופשיה לנוע הלאה אל הדרך הכחולה של הרוח.

אין לקבל בקלות רפואה אשר הועברה מזקן השבט או אדם אחר עם כוח ועוצמה גדולים, זוהי אחריות גדולה מאוד לכבד את החיים ואת המעשים של אדם אחר, לשאת את עצמך באופן אשר יאפשר לזה שהחזיק במקור את הרפואה הזאת להיות גאה בפעולותיך.
אם אתה לא מכבד ומבזה ומבייש את החיים של זקן השבט הזה או את הרפואה אז אתה יכול לקבל את חלקך במכות חזקות מבעלי-הברית. בעלי-הברית מבינים כי כל הפעולות של החיים הפיזיים הן קדושות בזמן הראוי והמתאים להן. בעלי-הברית מלמדים אותנו איך וכיצד ומתיי להתנסות בכול פעולה לאורכה של הדרך הקדושה עם יופי.

היישום :
אם צרור הרפואה הגיע אליכם היום אז אתם מתבקשים לכבד את החוכמה של האבות הקדמוניים ובעלי-הברית שלכם. אם אתם לא בטוחים מה הם המסרים, הסתכלו על העוצמות והכוחות אשר ניתנו לכם עכשיו ותמנו אותם בתור רפואתכם האישית.
עזרה ותמיכה זאת היא על-מנת לתמוך (220) בנתיב הנוכחי שלכם וצריך לזהות אותה כברכה מעוזרי הרפואה שלכם, דרכם אתם יכולים למצוא את האומץ לתמוך בעצמי.

המיקוד של הקלף הזה אומר לכם כי אתם לא לבד. הנתיב והדרך יכולים להיות קשים בזמן הזה אבל אתם נתמכים ונעזרים במשך הטיפוס במעלה הדרך, ואם הדרך מתקדמת בקלות אז אתם מיושרים עם בעלי-הברית ומתנסים בתמיכתם ובעזרתם. היו בהוקרת תודה.

בכול המקרים אתם מתבקשים לציין מי הוא העוזר ולראות האם אתם יכולים להשיב טובה על-ידי כך שתתנו תמיכה לאחרים. העזרה של עוזרי הרפואה לא מהססת כאשר אתם מועדים או כושלים בדרככם.
לדוגמא, אתם צריכים גם להישאר אמתיים לאחרים אשר להם עזרתם. בגידה אחרי אמון היא ממיתה. כדי שיהיו לך בעלי-ברית אתה חייב גם ללמוד איך וכיצד להיות אחד כזה.


 

צרור רפואה.png

רפואת האש

- - - - - - -

האש הקדושה שבתוכנו
המקום של הלהבה הנצחית
שורפת את המחסומים
בשם המסתורין הגדול.

למדי אותנו חמימות וטובות
אהבתו של סבא שמש
הממיסה כל את כל ההבדלים

עד שנהיה אחדות אחת.

קלף – 30

רפואת האש
תשוקה, להט וספונטניות


האש היא אחת מארבעת הצ'יפים של השבט בעולמה של אמא ארץ.
אוויר, אדמה, מים ואש הם האלמנטים-היסודות אשר מווסתים ומסדירים את מזג האוויר,
ההרכב של חומר ואנרגיה חלל-מרחב וזמן. ששת-6 צורות האש כפי שאנחנו מכירים אותן הן האש של סבא שמש, האש בליבתה של אמא ארץ, האש המגיעה מן הברקים, האש של הלבה היוצרת את אנשי האבן, האש השורפת עץ, והאש אשר בתוך כל אחד מאיתנו, ואשר היא הלהבה הנצחית של המסתורין הגדול והיא עוצמת כוח החיים והספונטניות שלנו.

חומה של האש היא חלק בסיסי מן האדם, הרכב מבנה התבנית ומכלול התכונות של האדם ה 'דו-רגלי'. לימדו אותנו כי סבא שמש היה החום והחמימות של העולם הראשון אשר התגלם אחרי הבריאה והוא מייצג את האהבה של המסתורין הגדול לכול ילדי הארץ.
במשך העולם הראשון האש היחידה שילדי הארץ זיהו והכירו הגיעה מסבא שמש ומהרי הגעש הבוערים המתפרצים כפי שאמא ארץ המשיכה להתקרר.
דו-רגליים לא ידעו איך לתפוס את האש או להשתמש בה עד העולם השני, אשר הביא את הרי הקרח העצומים ואת הקור הצורב אשר שינה את מזג האוויר של אמא ארץ.
אז זה הפך להיות נחוץ והכרחי בשביל דו-רגליים מכול חמשת הגזעים להתלהק יחד במשפחות ובשבטים בחפשם אחר חום, חמימות ומקלט.
לפני כן, בעולם הראשון, רוחות השינוי הקרות הביאו את הוויות הקרח, ילדי הארץ היו תלויים באחדות ואהבתם אחד את השני ובחמימותו של סבא שמש לאהבה ותזונה.

סבא שמש חי בתוכנו וכמו כן גם באומת השמים והוא ממוקם בליבת הרטט או במרכז הגוף ממש מעל הטבור שלנו.
כאשר אנו מקרינים את אהבתנו אל אלו אשר מסביבנו אז אנחנו מאפשרים לסבא שמש החי בתוכנו לזרוח. השימוש הנכון והראוי באנרגיית אהבה זאת זוהי צורה אחת של רפואת האש.
בנתיב הדמעות, כאשר רעב וקור היו המלווים הקבועים של אנשינו, הרבה פעמים הילדים ניצלו מאחיזתו של המוות דרך השימוש ברפואת האש.
הבוגרים הבריאים יותר קראו לסבא שמש אשר בתוכם לעזור ולהוסיף חום וכוח חיים לגוף שלהם ולמעשה ממש הפכו להיות שמיכות בעבור הילדים במשך לילות שלוגים כאשר היו מחבקים את הילדים כדי להעניק להם חמימות, מבוגרים רבים 'השילו את גלימותיהם' (כלומר מתו) ביודעם רק כי הם הצילו את דור העתיד דרך השימוש ברפואת האש.

רפואת האש היא תשוקתנו והלהט שלנו לחיים, התשוקה שלנו לאהוב ולהיות נאהבים,
הצורך שלנו בחמימות וחברת בני אדם, הכוח הפיזי שלנו והחמלה שיש לנו לאחרים,
היצירתיות והספונטניות שלנו וכמו כן האש אשר המתדלקת את חלומות הרפואה שלנו.
התשוקה והלהט הפיזיים שלנו מגיעים מן האש אשר בתוך אמא ארץ.
צורה זאת של רפואת אש יכולה לתדלק את הגוף שלנו בכוח סבל וסבילות עם יכולת התמדה, היא מאפשרת לנו להביא את המיניות שלנו, ומציתה את היצירתיות שלנו ואת הפעולות הספונטניות.
כאשר אנו מביאים את אהבתה של אמא ארץ למעלה דרך כפות הרגליים שלנו אל תוך ליבת הרטט שלנו (מרכז הגוף מעל הטבור לכיוון עמוד השדרה) כדי לפגוש את האש הפנימית של סבא שמש
אנחנו משלימים ומממשים סוג של בריאה פנימית : האיחוד האלוהי של זכר ונקבה.

כאשר אנחנו מנותקים מאמא ארץ שלנו, האיחוד הזה של שתי האשים לא יהיה מסוגל להזין את הגופים שלנו ברפואת האש שאנחנו צריכים וזה יכול להיות כי נהיה חולים.
אני ראיתי את זה קורה לאנשים מן העיר אשר חייבים לשמור על עצמם דרך לסגור איזשהו גירוי חיצוני במטרה לשרוד (עמוד 233) את הזיהום וזוהמת הרעש ואת תשומת הלב הבלתי רצויה מאלו אשר הם לא רוצים להכיר.
כשהגירוי החיצוני מפסיק אז ניתק הקשר והחיבור עם אמא ארץ.
הגבולות של המרחב הקדוש של האנשים הופך להיות קטן מאוד
והשורשים הטבעיים שלהם, אשר יונקים אנרגיה מהאש הפנימית של אמא ארץ, לא יכולים להזין את הגוף שלהם בהזנה שלה.
זה יוצר חוסר אמון ואת ההרגשה של נפרדות אשר לבסוף משתרעת מן התודעה-Mind אל הגוף,
ויוצרת תחושת-עצמי של הפרדה וניתוק.

מחלה – Disease  Dis – Ease וחוסר שקט יגיע פנימה ואפשר יהיה לרפא את זה רק על-ידי להתחבר מחדש אל החום והחמימות של אמא ארץ, ההוויות של היצורים החיים שלה, וכל הקשרים והיחסים שלנו.
מאוחר יותר, כאשר האמון חוזר, זה יהיה זמן להמשיך את הריפוי דרך התחברות מחדש עם דו-רגליים אנושיים אחרים ברמה חדשה.

כאשר אנו מביעים את האנושיות הטבעית שלנו ומתעלמים מן הצורך הגופני שלנו בחום וחמימות וברפואה של אש, הגוף יהפוך להיות קר בכל מיני מקומות, ובמהרה הגוף ישכח לשלוח כוח חיים לאזורים שצריכים חום ואהבה ותשומת לב.
בעולם המודרני הזה, כאשר האנשים מפחדים לחבק חבר, לגעת בזרועו של מישהו כאשר הם מדברים או לאפשר ולהרשות לעצמם להיות מוזנים על-ידי אמא ארץ, רבים איבדו את רפואת האש אשר מייצרת תחושה של אחדות.

היבט נוסף של החמימות והחום של רפואת האש זה מיניות.
האנשים הילידים תמיד החשיבו את הזיווג בתור פעולה קדושה.
כאשר שני אנשים נמשכים אחד לשני מבחינה מינית, זה איחוד קדוש ביצירה.
במשך העולם הרביעי של ההפרדה והניתוק, הילדים של הארץ שכחו לכבד את הקדושה של המיניות, אשר התייחסו אליה במקור בתור הרחבה קדושה של האיחוד בין אמא ארץ ואבא שמים אשר הביאה פוריות ושפע.
אנחנו דו-רגליים ברובנו אנו כמו הזאבים ובזוגיות וזיווג לכול החיים כאשר אין כל פחד או הפרדה בלבבנו. המנהג של הימים המודרניים לנישואים מהירים וגירושים מאפשר ומרשה לנו לרפא את כל האספקטים של עצמנו שהפכו להיות נפרדים וקרים, כי הם כופים עלינו לראות את השיקוף של עצמנו שאנחנו לא יכולים לאהוב בפעולות של אלו אשר מסביבנו או בבני הזוג.
באיזשהו אופן, המנהג הזה הנו תהליך של גילוי אשר לבסוף יחזיר אותנו אל הרעיון של איחוד קדוש וטבעי אשר השורשים שלו נעוצים באהבה בלי תנאים של אמא ארץ ואהבתו של סבא שמש אלינו.

במשך הדורות ודרך העידנים, אנשי רפואה רבים השתמשו באש כדי לעזור להם להישאר מחוברים לארץ כאשר הם היו במסע דרך זמן החלום.
אפשר היה ללבות את הזרדים באש והיא הוזנה בהמשכיות במשך המסע על-ידי עוזר
הדחף הפנימי של הגוף זה להשתמש באש של המחנה כדי להתחמם בזמן שהרוח-Spirit פוסעת בדרכה בזמן החלום. בדרך הזאת, איש הרפואה יכול להישאר מחוץ לגוף לתקופה יותר ארוכה של זמן, בלי לדאוג שהגוף ייפגע פיזית. ממש כפי שאנו חייבים להיות פתוחים לקבל את האינפורמציה מבעלי-הברית ועוזרי הרפואה, אנו חייבים להיות פתוחים במטרה להשתמש ברפואת האש לעבודת המסע.
כאשר כל החלקים של הגוף מוזנים דרך האש של אמא ארץ וסבא שמש, הגוף יחוש מספיק בנוח כדי שהרוח – Spirit תעזוב.

התפישות החושיות הופכות להיות מכוונות בעדינות כאשר אין צורך פנימי ואין תחושה חיצונית של סכנה. האש הפנימית מזינה ומגינה ממש כמו שאמא ארץ מזינה ואבא שמים וסבא שמש נותנים הגנה.
במצב מאוזן זה, אנחנו יכולים להשיג שוב את מצב ההוויה הילידי שלנו, אשר הנו איזון פנימי מושלם. האש של הרוח שלנו מועצמת ויכולה לשבור את אשליית הזמן והחלל, ויכולה לעזוב ולחזור מתוך רצון ובפקודה. זה למה זקני השבט שלנו, יכולים להחליט בעצמם 'מתיי זה הנו יום טוב למות'.
אחרי שהם היו הרבה פעמים במסע הם מסוגלים לשחרר את הגוף ולהשיל את גלימותיהם כאשר הם מרגישים את המשיכה של עולם הרוח.

רפואת האש היא התזכורת כי כל הדברים מגיעים מתוך ומכילים את המסתורין הקדוש אשר הנו המקור האורגינלי.
אש הבריאה חיה בתוכנו ובכול הקשרים והיחסים שלנו.
כאשר אנחנו מאזנים את האש הקדושה בתוך עצמנו, בכול צורה שהיא לוקחת, אנחנו יכולים אז לתפוש ולהיות כל דבר בבריאה דרך התמזגות והתערבבות עם האש הקדושה אשר בתוך כל הדברים.
כישרון זה הנו בריאה ספונטנית. התשוקה לחיים היא הדלק בשביל אש פנימית זאת, ונמצא בהערכה של כל הברכות אשר החיים הפיזיים מציעים.

היישום
אם רפואת האש הופיעה בקלפים שלכם היום, אתם מתבקשים להודות ולהכיר באש שבפנים.
הספונטניות שלכם לחיות תלויה בחיבור שלכם לאש. אתם יכולים לתמוך בתשוקה שלכם לחיים דרך להוקיר ולהודות בכול הרפואה הטובה הנוכחת בחייכם.
המסוגלות והיכולת שלכם ליצור הרפתקה והתלהבות מגיעה מן הנכונות שלכם לתת לעצמכם הנאה ושמחה.
כל אשר נחוץ וצריך כדי להמשיך את התשוקה זה להחליט כי אתם ראויים ולהמשיך.

אם יש לך איזשהן שפיטות לגביי תשוקה ברמה הפיזית, זה יכול להיות הזמן לנקותם לטהרם ולסלקם.
כל פעולות החיים הן קדושות כאשר נוהגים בהן באופן מכובד.
כל הפחדים הישנים מאינטימיות או מחויבות יכולים לפעול בתור מגבלות והגבלות ביחסים וקשרים. אם זה מוכל ומיושם אצלך אז תנקה ותטהר את הפחד.
כפי שהפחד עוזב, כך תעשה גם הקרירות של הפגיעות מן העבר, וכך תהיו מוכנים ליחסים יותר גומלים בעתיד.

רפואת האש מתעקשת כי נשתמש באש שבפנים כדי לתדלק את חיינו באנרגיה.
אנרגיה זאת מגיעה ובאה מן ההתלהבות והתשוקה הפיזית של אמא ארץ ומן האהבה הספונטנית של סבא שמש.
כאשר אנחנו באיזון, איחוד קדוש זה מתניע את הניצוצות של התשוקה וההתלהבות הטבעית שלנו להתנסות בחיים.
אם הספונטניות כבר קרתה לך קודם אז המשך.

 

אש הרפואה.png
מנדלת חרוזים אינדיאנית.png

א מ א   א ד מ ה

א ב א   ש מ י ם

Feather 3
Feather 6
Feather 2
bottom of page