שבט ברי הלבב

במושבה רחוקה על פלנטה נידחת זוהו יצורים שניכר בהם פוטנציאל תבונתי, ניתנו הוראות לטפח אותם ולדווח לגבי מצבם. דיווחים החלו להגיע לאזור המדרגים העליונים מדי זמן מה,
דיווח 1 , 12H  - E :
הדיווח הראשון כולל את תיאורים הפיסי : הם בעלי רגליים מוצקות עם אצבעות מתפצלות מהקצה התחתון,
יש להם בטן רחבה וזוג ידיים עם התפצלות של חמש אצבעות בכול יד (חמש אצבעות ניכרות גם בהתפצלות של הרגליים) הזכרים קצת יותר גדולים מהנקבות, הם חייכנים ומסבירי פנים ונראים טובי לב ולא מסוכנים.
מדי פעם נולדים להם צעירים והם נראים חזקים ובריאים, על הראש יש להם קווצות שיער בגוון חום והעור שלהם שזוף לגוון כהה עם נטייה לכחלחל, אישוני העיניים שלהם כחולים. 
הם מיטיבים להקשיב ולשמוע ונוטים לצעוד כאשר הם מזמזמים לעצמם, הם לא ממש יוצרים תקשורת של שיחה והשימוש בשפה איננו נפוץ ולא ניכר שימוש ממשי במילים בעלות חזרתיות ברורה, 
אבל יש להם קריאות הדדיות אשר בעזרתן הם מתקשרים.
הם בעלי בריאות טובה וגרים במרכז היבשת הגדולה ביותר והמרכזית של הפלנטה באזורים מיוערים ברובם,
הם אוכלים בעיקר פירות ולעיתים מחממים על סלעים בשמש את הפירות ואוכלים אותם מאוחר יותר כאשר הם פונים ללכת לכיוון אחר, כמו סוג של הצטיידות בהרבה אוכל לפני מסע מאד ממושך,
רוב הזמן הם בתנועה ואין להם יישובי קבע, הם נעים באזור מוגדר אשר אותו הם מכירים
וכאשר הם לא אוספים מזון או מתרחצים באגם הם נוטים לנמנם באזורי צל ליד עצים. 
בעונה הגשומה הם פונים לאזורים יבשים.

 

דיווח 2 ,  H 12 - E :
הדיווח השני כולל תיאור לגבי מצבם הבריאותי של היצורים המדווחים בשם 'ברי הלבב הידידותיים'
ובקיצור יכונו כאן 'ברי הלבב' כי חיוכם הלבבי ונקיות אופיים החייכני גרם למדווחים לחבב אותם.
מתואר בדיווח : הם מזדקנים בצורה הדרגתית וזה נראה כי לוקח להם מהגיל של 80 שמונים שנים מקומיות
(של סיבוב הפלנטה סביב השמש המקומית) כדי להתחיל בתהליך ההזדקנות ורובם מגיעים עד 150 או 200 שנים מקומיות.
הילדים לא מרובים והם גדלים ביחד, לא נראים קשרים מיוחדים בין ילדים מסוימים למבוגרים מסוימים אלא רק בשנת חיי הילדים הראשונה, אחריה הילדים אשר מתחילים ללכת מצטרפים לקבוצת הילדים וגדלים יחד
ומטופלים באכפתיות בעזרת כל המבוגרים של השבט,
הם נראים מאוד מקורבים אחד לשני ומכבדים את חברי הקבוצה ומתחלקים בכול. 
הם לא עוטים על גופם שום סוג של קישוט או כיסוי ומלבד שימוש בסיסי במקלות או באבנים,
כמעט אין להם שימוש בכלי עזר או חפץ נלווה. 

 

הדיווח השלישי דמה באופיו ובתכניו לדיווחים הקודמים ושוב דווח על מצב בריאותי טוב וקיום שבטי יציב הרמוני וחזק. 
 

דיווח 3 , H 12 - E : (אך, הדרג העליון קיבל את הדיווח והגיב בחשש מסוים... ומועצה של שליחים נקראה לבוא ולהתכנס)
השליחים יודעו במצב של שבט ברי הלבב ונאמר כי המצב נראה טוב, יציב ובריא, אך החשש נובע מפאת חוסר התקדמות ברור אשר שבט ברי הלבב נמצא בו . התצפיות כבר נערכות כמה עשרות אלפי שנים (במושגים של זמן מקומי)
ולא ניכרת בהם כמעט כל התקדמות.
נכון, גם נסיגה איננה ניכרת וזהו מאפיין טוב, אבל באם לא נתערב, ככול הנראה שבט ברי הלבב יישארו במצבם הסטטי ואף עשויים לסבול מנסיגה דגנרטיבית או נסיגה פתאומית אחרת ואשר תיתכן כתוצאה מאסון טבע או השפעות חוץ פלנטאריות. 
חברי המועצה התבקשה לפרוס בפני הדרג העליון תכנית לשדרוג המושבה של ברי הלבב בפלנטה שלהם. 

 

דיווח מועצה H  12 - E :
(למועצה נקראו בתפקיד אחראים ראשיים שלושה-3 מלאכים בעלי דרג חשוב בכול האזור היקומי
על הפלנטה האמורה  : H  12 - E ) 
אשר עליה חיים ברי הלבב ועד לדרג העליון. היו אלו מיכאל הכחול, אוריאל הלבן, וגבריאל האדום. 

הם ביררו את כל הפרטים הנלווים ועסקו בניסיון ארוך וממושך (של כמה אלפי שנים במושגים מקומיים)
לפיתוח תכנית חלופית כדי לקדם את מצבם הסטטי של שבט ברי הלבב.
לאחר תכנון תכנית אשר אושרה על-ידי הדרג העליון, הם יצאו לבצע את התכנית.
 

התערבות והתמרה
מדובר היה בשינוי ממשי וכזה אשר אי אפשר היה לצפות לתוצאותיו. 
המערך הגופי האוטומטי של שבט ברי הלבב פעל על-פי קודים של מערכת פנטגרמית מחומשת
ואשר בה החלק השליט העיקרי היה החלק הכחול. 
זה ניכר בעיניים הכחולות שלהם ובגוון המוזר של צבע עורם, ובמיוחד זה ניכר בהתנהגותם הידידותית החביבה והרגועה,
הם היו שלווים ושקטים ונעימים חייכנים ומרוצים. וזה היה בריא וגם נחמד אך מנע מהם התקדמות ממשית, 
נעשתה ההחלטה לשדרג אותם מבחינה גנטית על-ידי כך שידחפו בהם גן מחוזק של השפעה אדומה,
(גבריאל האדום הזכרי יצטרך לעשות כאן פעולות זכריות יזומות ואולי אף לגרום להתערבות חוץ פלנטרית נוספת). 
ההתמרה הגנטית נכנסה לפעולה , זמן רב חלף (במושגי הזמן המקומי) ודיווחים החלו להופיע שוב בדרג העליון .

 

דיווח משבט ברי הלבב , H 12 – E :
- דיווח ראשון לאחר השינוי הגנטי ,

השבט במצב טוב, חלים שינויים קלים בסגנון שלהם, חלק נולדים גדולים יותר ושמנים ואחרים לא גדלים טוב כבעבר.
באופן ברור נולדים בקרבם הרבה יותר ילדים. 
הם נראים יותר רעבים וכאשר הם אוספים מזון הם אוכלים יותר ולמשך זמן ארוך יותר,
אך הם לא משמינים כי עכשיו יש להם הרבה יותר מרץ, חלקם נראים בשעת הרחצה מנסים לשחות במים. 
חלק מהילדים נולדים עם עיניים חומות ושיער כהה וסמיך יותר.
הנקבות נראות יותר עצבניות והזכרים נוטים להתרחק מאזור הנקבות בחבורה של זכרים, 
אולי נזהרים לא להרגיז את הנקבות אשר עכשיו מטופלות ביותר צאצאים .

 

דיווח משבט ברי הלבב , H  12 - E :
-  דיווח שני אחרי השינוי הגנטי , 

השבט גדל מאד, ישנו שינוי ברור באופי ובסגנון ההתנהגות של הצעירים,
אם חבורת ילדים מטפסת על עץ אז החזקים והמהירים יתפסו לעצמם ענף נוח לאיסוף פירות ולא יוותרו עליו,
הם נראים מפתחים התחלה של נטיות ברורות לתחרותיות.
יש להם גם מנהגים חדשים של שיוך והשתייכות ולמשל, אם אחד מהם מוצא פרי גדול הוא לא ימהר לחלוק אותו
עם האחרים כפי שנהגו בעבר.  זה נראה כי גם בין זכרים לזכרים אחרים ובין הנקבות לנקבות אחרות,
ישנם יחסי שיוך והשתייכות המעוררים רגש בעל ביטוי שלילי. 
הנקבות מגדלות את הצאצאים יותר זמן לאחר לידתם (2-3 שנים) ומניקות אותם לזמן ארוך יותר,
הצאצאים בוכים יותר ונראים פחות מרוצים.
הזכרים החזקים מנכסים לעצמם את הנקבות ושומרים לעצמם את הנקבות
איתן הם מיודדים כדי שזכרים אחרים לא יתקרבו אליהן. 

 

דיווח משבט ברי הלבב , H  12 – E :
- דיווח שלישי אחרי השינוי הגנטי , 

השבט כבר איננו אותו שבט ברי הלבב אשר הכרנו בעבר,
הם הרבה יותר מהירים ותגרנים ונוטים באופן ברור להיות פחות מרוצים  בצד הרבה יותר הישגיות בכול התנהגותם ופעולותיהם. 
ניכרת באופן ברור תחושת ערך עצמם והם לא נוטים לחלוק עם חבריהם האחרים בשבט את המזון,
ההתקבצות בזמן תקופת ההזדווגות תפסה אופי תחרותי ברור, הזכר הגדול והחזק ביותר מקבל הזדמנות רבה ביותר
לזכות בזיווג נקבות רבות, דבר זה יוצר התפלגות בתקופת ההזדווגות וזה גורם לשבטים קטנים נוספים להיווצר ביבשת. 
כרגע מספרם הולך וגדל ונראה כי בקרוב אפשר יהיה לפזר אותם באזורים אחרים על הפלנטה.
אורך חייהם התקצר בצורה משמעותית ובריאותם כבר לא טובה כפי שהייתה בעבר.
חלקם נראים מדי פעם לוכדים דגים בשפך הנהר ואוכלים אותם, והם למדו להשתמש היטב במקלות ובאבנים
כדי להוריד פירות מהעצים ומדי פעם גם כדי לאיים אחד על השני . 
ישנו שימוש ברור בקול ואף בהברות וחיבורי צלילים המשמשים את ברי הלבב לתקשורת וסוג של שפה גולמית
אשר בעזרתה הם יוצרים דיבור ביניהם. 

 

הדיווח השלישי החל להדאיג את הדרג העליון,
במועצה אשר התקבצה כדי לדון בסוגיית שבט ברי הלבב על הפלנטה H12-E , 
דובר בכך שהגוון הכחול הינו מנטרל ומאזן כמו גם מרגיע  ובחוסר של שליטה כחולה על המערכת המחומשת של הנשמה של שבט ברי הלבב ומפאת ההתערבות הגנטית שהפעילה בהם יוזמה אדומה, השבט הפך להיות יותר הישגי ותחרותי והם נהיים בעלי תחושת ערך עצמי ברורה, אבל נוטים להתקצרות מדאיגה של תוחלת החיים וסובלים מבעיות בריאות ואלימות תוך שבטית, ולפיכך נדרשת התערבות נוספת. 
הוחלט כי ההתערבות לא תהיה התערבות אקטיבית כפי שננקטה בעבר, 
מדיניות הדרג העליון נטתה להתערבות פסיבית ואשר תיצור שליחה של שליחים עוזרים אשר ייוולדו בגוף האנושי
של ברי הלבב ותפקידם יהיה להטמיע בתוך השבט רעיונות חדשים ואשר ייצרו התמרה תודעתית.

 

ברי הלבב, H 12 - E :
דיווח ראשון - תקופת השליחות התודעתית ,

בקבוצה אשר נמצאת מתגוררת בשלוחה המרכזית ליד הים המרכזי הקטן , 
ניכרות הופעות מותירות רושם של אמונות חדשות בדבר קיומו של הדרג עליון האחראי
על הדבר אשר הם מכנים בכינוי 'עולם'
ולאחראי עליו הם קוראים בשם 'אלוהים',  בתחילתו של הטמעת הרעיון לאחריות בעלת מדרג מסדר עליון
המקומיים התלהבו מיכולתם לייצר לדרג העליון צורות מחומר הנאסף על-ידם בבוצת הנהרות ומיובש בחום, 
הצורות מהחומר נראות בדמויותיהם שלהם ומקושטות, המקומיים מאמינים שדמויות אלו מביאות מזל ובריאות והצלחה והם מביאים לדמויות מתנות ופירות.
אחד השליחים האמיצים אשר הופיע באזור הנהרות של העמקים הפוריים, שליח אמיץ זה,
השליך לארץ ושבר את כל הדמויות בדוכן הדמויות השייך לדוד שלו,
וכמו כן הדגיש בפני המקומיים כי המושג 'אלוהים' נקבע לדרג עליון ואשר אין לו צורה אנושית גשמית
ואין לסגוד לצורות כאלו הנקראות בפי המקומיים 'אלים' או 'אלילים'. 
אותו שליח אמיץ ניסה לשתול בהם רעיונות של דבקות רגשית ועיקרי אמונה בסיסיים, 
הרעיון נתקבל באופן חלקי והם עדיין נוטים לסגידה לדמויות 'אליליות'.

 

ברי הלבב, H 12 - E
דיווח שני - תקופת השליחות התודעתית ,
  
שליחים רבים נשלחו לפלנטה  H 12 – E, הם מופיעים בכול מיני מקומות ובקרבם של עמים שונים
ומנסים לטפל בבעיות שונות.
התושבים התרבו מאוד והגיעו להתגורר במקומות שונים, רבים מתגוררים ביישובי קבע רוב הזמן,
ושבטים רבים נוטים כרגע לאכול בעלי חיים.
מנהג זה של אכילת בעלי חיים פיתח אצלם נטייה משונה למנהג שהם מכנים 'העלאת קורבנות' ומקורו ככול הנראה באמונה כי יש לתת לבורא מתנה בחזרה ולהעלות לו את הרוח של החיה. מנהג זה הפך לרצח של עדרים שלמים.
אחרי שליחים לא מעטים אשר טיפלו בנושא והצליחו באופן חלקי להכניס לתודעתם של המקומיים כי האחראי העליון הקרוי 'אלוהים' לא מעוניין בהריגת בעלי חיים בשבילו.  
כמו כן הגיעו שליחים אשר ניסו לטפל בכול מיני סוגיות של נושאי מזון וכיצד לאכול מה ומתי  והיו אף כאלו אשר הצליחו להשאיר בקרב עמים מסוימים כתובים וחריטות בסלע לגבי מנהגים ודבר שנקרא כאן " חוקים" ואשר להם,
מדובר בצורה מסוימת של הסבר מפורט לגבי העיקרון של מה מותר לעשות ומה אסור,  
על פי התפישה בה הדרג העליון הקרוי "אלוהים" אוסר על מנהגים מסוימים ומצווה על עשיית אחרים.
האמונה הזאת הנראית כפועלת בצורה המועברת מדור הבוגרים לדורות הצעירים, 
ונראית שומרת על שבט מאוחד עם מנהגים אשר עוזרים להם להתקיים ובאותו הזמן, 
הזקנים הזוכרים את השליחים אשר לימדו אותם לקרוא ולכתוב, מלמדים את הצעירים את הכתיבה והקריאה.
דבר זה משמח אותנו ואנו מקווים כי יתרום להתפתחותם השכלית המואצת.
כמו כן לרבים מהם מתחיל להיות מנהג של יצירת מלבושים ומארגים הקרויים בפיהם 'בדים' 
ובעזרתם הם מתכסים וגם מקימים לעצמם בתים ארעיים הקרויים 'אוהלים'.
ההתקדמות בעזרת השליחים הינה איטית אך מבורכת ופרטים מאד מסוימים משבטים אחדים מתחילים להתרומם אט אט מעל לרמה האוטומטית החייתית ולומדים להיות ראויים לתחזוקה אלוהית.

 

דיווח אחרון , 
אחרי תקופת התעוררות דתית מוגברת ואשר בה התנהלו בעיקר הרבה מאוד מלחמות לגבי האפיון המדויק של תפישת הדרג העליון הקרוי כאמור 'אלוהים',
ובהשפעתם של שינויים קוסמולוגיים ניכרים, החלו המקומיים לאסוף מידע רב (יחסית לעצמם),
בתחומים שונים המכונים באופן כללי תחת המילה 'מדע' והם יוצרים כעת חיבורים מכניים שונים, 
אשר מכונים בפיהם 'טכנולוגיה', בעזרת 'טכנולוגיה' זאת החלו המקומיים להיות יצרניים של כל מיני דברים,
מאריגים אשר הם יוצרים מחומרים כמו צמחים וצמר ואשר עכשיו הם מייצרים באותה 'טכנולוגיה' בעזרת מכשירים המכונים בשם 'מכונות'.
תקופה 'טכנולוגית' זאת הפכה את ייצור המכונות להמוני וכולם עוסקים כל היום במכונות, יש גם מכונות בעזרתן הם עוברים ממקום למקום  (מזיקים למצב האטמוספירי של הפלנטה ומזהמים כל פינה בצורה מדאיגה), 
בעזרת ה 'מכונות' הם יוצרים כל הזמן פריטים שונים ומגוונים ככול שעולה על רוחם, 
בהתחלה חשבנו כי מדובר בהתקדמות אשר תיתן למקומיים זמן ובעזרת הזמן הזה הם ילמדו לשכלל את גופי התודעה שלהם וימלאו את שכלם הנבוב במחקר ופיתוח תבונה.
אך לרוע המזל ולמרות כי פריטים נדירים אחדים נמצאים במצב של איסוף מידע ומחקר ופיתוח תבונתי תודעתי,
אלו כאמור רק פריטים נדירים אחדים בעוד אנו נאלצים לדווח כי זה איננו המצב אצל רובם.
רוב רובם של הפריטים המקומיים הולכים רוב הזמן למקום אותו הם מכנים בשם 'עבודה',
זה הכינוי למקום בו הם פועלים רוב שעות היממה ובתמורה לזמן אשר בו הם שוהים ב 'עבודה' הם מקבלים דבר אחר הנקרא בפיהם 'כסף' ותמורת אותו 'כסף' הם מקבלים מזון בבתים המכונים בשם 'חנויות' ומשלמים ב 'כסף' זה
על-מנת לקבל שירותים שונים ובעיקר כדי להשיג לעצמם ללא הרף כל מיני סוגים של מכשירים,  
ולמצוא לעצמם כל מיני שעשועים ועיסוקים ולאכול מיני מזון מאוד לא בריאים ולעבור מאזור אחד לאזור אחר של הפלנטה ולזה ייקרא 'תיירות'.
יש להם גם חדרים מיוחדים בהם הם עושים 'התעמלות' ומזיזים את אברי הגוף לכל הכיוונים.
למרבית הצער רוב המקומיים כלל לא זוכרים את קיומו של הדרג העליון ואשר היה נקרא אצלם 'אלוהים' 
או שום דבר אחר אשר יכול להוות סיבה לקיומם הארעי והמינימאלי . 

Remind אפרת לביא