top of page

 

 

                      

 

 

 

 

 

מיקום ראש וזנב דרקון זה דורש הרבה מאוד לימוד לגביי הקרבה עצמית
והדרכים של אנשים אחרים.
כל תקופות החיים של העבודה אשר הוצאו על לבנות ביטחון עצמי והערכה חייבים להעביר אותן עכשיו לאחרים.
ראש דרקון במאזניים שומר את האינדיבידואל מלהוסיף לתחושת הזהות העצמית שלו משהו נוסף.
הוא חייב להישמר מפניי האגו החזק אשר ישפיע על פעולות החיים הנוכחיות שלו.
הגישה אשר עמדה הרבה זמן של "אני קודם" מביאה אותו עכשיו להתנסויות חיות וכואבות
בזמן בו הוא לומד את השיעורים של שיתוף הפעולה.
הוא חייב להאט ולהבטיח כי מה שהוא עושה ועובד בשבילו הנו בעל משמעות,
בזוגיות ובנישואין שלו ובשותפויות של שותפים קרובים וכמו כן גם כל היחסים שלו עם אחרים.
הוא צריך ללמוד לקחת את הקצוות החדים החוצה מן החיים שלו ולהתחיל להתאזן.
בזמן בו הכביש המרכזי נראה לו פחות אטרקטיבי,
זאת היא עדיין הדרך היחידה שהוא יכול למצוא לעצמו בשביל להיות מאושר.
בסופו של דבר הוא חייב ללמוד את השיעור המעודן מאוד
בו האישיות האינדיבידואלית והחלוצית החזקה ופורצת הדרך שלו, לא ממש התכוונו כי היא תהיה בשבילו עצמו.
אלא, במקום זאת,
בשביל לצייד אותו טוב יותר כדי שהוא יוכל לספק חיים יותר הרמוניים לאחרים.
אך להרבה אינדיבידואליים עם ראש דרקון במאזניים וזנב בטלה יש את הנטייה להיות הפוך לזה.
הניסיון של להקשיב לאנשים אחרים הנו ניסיון חדש והם מוצאים אותו ניתן להתנגדות וקשה להם
כי הם מרגישים וחשים כי זה מעכב ומפריע את ההתקדמות שלהם קדימה.
בגלגולי העבר, ההתקדמות ולהתקדם זה היה הכי חשוב ולהגיע לשם ראשון
זה היה חלק מן הדחף ה "ארייאני" (ארס-מרס=מאדים "אריאני" = "מאדימי" או של מזל טלה),
המאוד מאד תחרותי.
זה נישא מעבר ולתוך סגירות שכלית מוגדרת וברורה אשר ראש הדרקון במאזניים יפתח בסופו של דבר,
בהראותו לאינדיבידואל את הצד השני של המטבע
אשר הוא לא חשב אף פעם קודם כי זה מספיק חשוב על-מנת לזהות את זה ולהכיר בכך.

אנוכיות, יוהרה וגאווה מכול הסוגים חייבים לרסן אותן, אלא אם כן, האינדיבידואל רוצה למצוא את עצמו לבד.
בדרך כלל הוא חש ומרגיש את עצמו מוזז ומונע כלפיי משהו, ועדיין הוא לא מבין מה ולמה.
דרך ראש הדרקון במאזניים הוא עכשיו מזהה ומכיר את המטרות התכליות והאובייקטים שלו,
כך ש, האנרגיה ה "אריינית" (מאדימית) תושם לאיזושהי תכלית ומטרה מועילה.

הוא משנה את דעתו לעתים קרובות והנאמנות שלו למטרה יחידה היא לא אחת מן התכונות הטובות שלו.
מגלגולי העבר הוא נעשה כזה אשר נוהג בחוסר שקט וחוסר סובלנות קבוע
ואשר עדיין יש לו את הנטייה לשמור עליו בתנועה.
הוא יודע כי הוא אמור וצריך לתת במקום לקבל בחיים הנוכחיים,
ועדיין הוא מוצא את זה מאוד קשה להתמודד עם הקארמה הזאת בלב שלם ומלא.

האיכות ה "מאדימית" של זנב הדרקון בטלה, דוחפת אותו בחוסר סובלנות לכיוונים שונים,
ולמרות זאת כאשר הוא מגיע לכול יעד, אז הוא מוצא את ענן הקורים של המאזניים באמצע הנדנדה.
אז הוא מופתע לגלות כי המטרה היא בכלל לא מטרה ולפיכך היעד הזה הוא לא סוף המסע.
מבולבל ונבוך, הוא מתיישב באמצע ומנסה להעריך את הנסיבות אשר הוא קיווה כי יצביעו
על הדרך כלפיי הדחף שלו להצלחה הבאה שלו.
עדיין, בכול מטרה ויעד ובכול אמביציה, כול ריצת "ספרינט", וכול תשוקה ותאווה
מביאות אותו למאזניים – לנקודת האמצע – לנקודת מחצית הדרך !

לבסוף, מתוך תשישות מוחלטת וטהורה הוא מגיע לתגלית המדהימה
ולהבנה ולתפישה המדהימות, כי בחצי השני של המסע מעורבים אנשים אחרים.
הוא צריך ללמוד את השיעור הקרמתי שהוא לא לבד.
עד שהוא ילמד לחלוק תמיד קורה ויקרה ויגיע משהו כדי לעצור ולשים בלמים על המאמצים שלו.
לבסוף הוא מובא להבנה ולתפישה כי לנצח או להפסיד  את המשחק
זה הרבה פחות חשוב מאשר הפייריות אשר איתה מחשקים את המשחק.

אינדיבידואליים רבים עם ראש וזנב דרקון כאלו הם הינם מאוד דעתניים.
כתוצאה מהגישות בחיי העבר של הגלגולים הקודמים שהיו בהם אנוכיים ו/או צרי אופקים ולא סובלניים.  
עכשיו זה הזמן לנעול את הנעל על הרגל השנייה. הרבה מתוך מאורעות החיים העכשוויים אלו הן מכות כואבות לאגו. האינדיבידואל הזה צריך לשמור נגד להפוך להיות מריר וממורמר,
כפי שהוא רואה הרבה מן התשוקות והרצונות שלו עצמו כאשר זה נלקח ממנו הרחק ואף ניתן לאחרים.
בהתחלה הנטייה הטבעית שלו היא להיות קנאי ומקנא. והוא רוצה להילחם ולזכות בחזרה בכול הדברים האלו
אשר הוא חש ומרגיש כי הוא איבד ; ועדיין, ככול שהוא נלחם יותר ככה הוא מאבד ומפסיד יותר.
ולבסוף הוא מרוקן מרוב המשאבים הפנימיים שלו, והוא חייב להכניע את האגו האנוכי שלו
ולקבל לחיות בתוך עולם אשר בנוי על לחלוק.

עד שהוא יתגבר על זנב בדרקון שלו בטלה,
התסכול הכי גדול שלו יהיה להיות עד לכך שאנשים אחרים מקבלים את כל מה שהוא עצמו רצה והתאווה לו.
הוא עדיין לא ממש תופש ומבין כיצד ואיך זה עובד, והוא נבוך ותוהה למה ומדוע כל הדברים אשר הוא אי-פעם רצה בכלל מגיעים לאנשים אחרים מסביבו ועדיין רק לא אליו עצמו.
הוא מתקשה להבין ולתפוש כי כל תשוקותיו ורצונותיו, משאלותיו ובקשותיו למעשה ממש מעוצבים בשביל אחרים.
בצורה מנטאלית הוא ממריץ ומעורר ומספק כוחות לרצונות של אנשים מסביבו,
כך שבסופו של דבר הוא יכול להיות כלי למלאות ולהגשמה שלהם, הלכה למעשה ובאופן מעשי ומתוקף הנסיבות הוא מרוויח לעצמו בעולם מקום חדש על-ידי זה שהוא חי דרך הקארמה של האנוכיות.
ועדיין, הדחפים המתעקשים של זנב הדרקון בטלה ממשיכים למשוך אותו אחורה.
לעתים קרובות זה גורם לו להרגיש ולחוש כי זה הוא הנו שיעור אשר הוא עדיין מעדיף לא ללמוד.
הוא חייב לנסות להתנגד לנטיות של חיי העבר בגלגולים הקודמים של "לעשות גלים" (לעשות רעש ושוויץ)
כי עכשיו הוא מסוגל להיות עד לחוסר ההרמוניה בין האנשים מבלי שהוא ייקח צד או יתפוס צד.
לעתים קרובות הוא נזרק לתוך המיקום של השופט, היכן ש, ב-לעזור לאחרים להפוך להיות יותר אובייקטיביים
הוא בעובדה עוזר לעצמו.
ככול שהוא יכול להביא אחרים לשתף פעולה ככה הוא יותר יכול ללמוד לעשות את זה בעצמו.

מתחת לכול המהומה וההמולה הרבה,
האינדיבידואל הזה לומד לראות את התוצאות של פעולותיו לפני שהוא לוקח אותן ו/או מבצע אותן,
ובעצם, הוא חייב ללמוד להסתכל לפני שהוא קופץ.

לאנשים רבים שיש להם מיקום כזה של ראש וזנב דרקון, קיים כעס אשר יושב עמוק ומגיע החוצה מתוך הזיכרונות
של החיים בגלגולים קודמים וזה יוצא בתסכולים אשר חוסמים את ההבעה העצמית.

בחיים האלו יש בדרך כלל הופעה חיצונית משביעת רצון ומספקת וזה חלק מן השיעור הקארמתי על גאווה ויהירות
אשר זנב הדרקון בטלה הנו כאן כדי להתגבר עליו.
שאריות נרקיסיסטיות כלשהן גורמות גם לקשיים בנישואין כפי שזה הוא הנו שדה הקרב והיכן שהמלחמה
בין האהבה לאחר והדרכים של העצמי חייבים להילחם אותה.

האיזון בין טלה-מרס ואזניים-וונוס, הוא אחד אשר קשה להשיג אותו.
הזנב של הדרקון בטלה מחפש באופן קבוע לעמוד על שלו ולטעון ולהכריז על הדרכים שלו.
בזמן שהראש דרקון במאזניים לא צריך בשביל עצמו שום דבר מלבד לאהוב את האחרים, מבלי להתחשב בדרישות שלהם. האינדיבידואל הזה יכול לחוש ולהרגיש אהבה לאחרים רק לאחר שהדרכים שלו עצמו מתמלאות ומסופקות.

עד אשר התשוקות והתאוות של גלגולים קודמים יושארו מאחור
אז המשיכה הבלתי פוסקת והעקשנית של הדרישות של תת-המודע שלו
תמשיך להיות כל כך חזקה עד כי יש לו את הנטייה לרוקן ולנקז את האנרגיה מאנשים אחרים.
הוא ממש יגרום להם להירדם ולישון. למעשה הוא בעצם מאלחש ומרדים מהלך על שתיים
אשר תוהה באופן קבוע מדוע האנשים נמנעים מלדבר איתו למשך יותר מכמה דקות.
הוא יירצה לדבר במשך שעות רק כדי להמשיך את המיקוד של תשומת הלב על עצמו, אבל ברגעים הפרטיים האלו שלו,
הוא נהיה עצוב עמוקות על-ידי תחושה של בדידות והידיעה כי היחסים שלו עם אחרים הם כל כך פחותים
מ-מה שהוא היה רוצה שהם יהיו.

אין שום דבר מעודן לגביי הקוטביות של ראש וזנב דרקון אלו. 
השמחה והאושר יכולים להגיע רק אחרי שכופים עליו ודוחקים אותו להעריך מחדש את תשוקותיו ותאוותיו
ובאמת לגלות כי הם מעורבים ומערבים אנשים אחרים.
צריך לנטוש את עצמי-האגו ועם זה נרכשת רגישות גבוהה יותר לדרכים של אחרים.

ראש דרקון במאזניים הוא אחד מאלו אשר הכי קשה להשיג אותם.
כי האהבה-העצמית של טלה מגיחה ומופיעה וגם נטווית ונארגת בתור כזאת משוכה גדולה
אשר צריכים וחייבים להתגבר עליה.
ועדיין, האינדיבידואל חייב להתגבר אם יש אפשרות כי יהיה בשבילו מעגל חדש,
והוא יימצא את המפתח למעגל החדש הזה כפי שהוא מתחיל לשקף על עצמו בחזרה דרך העיניים של אחרים.

 

מיקום הבית של זנב הדרקון מציין את האזור היכן שנמצאות התשוקות והתאוות אשר בלתי ניתן לספק אותן,
ואשר לא יודעות שובע, בכול הגלגולים הקודמים והם עדיין דורשות עדיפות וקדימות.

מיקום הבית של ראש הדרקון מראה כיצד ניתן להשיג הגשמה ומלאות דרך הקרבה עצמית,
דרך שיתוף פעולה והבעה לא אנוכית לאחרים.

 

לדרקון יש ראש וזנב

ראש דרקון במאזניים           וזנב דרקון בטלה

ראש מאזניים

זנב טלה

ראש עקרב

ראש קשת 

זנב שור

זנב תאומים

בעמוד זה :

ראש דרקון בעקרב                וזנב דרקון בשור 

כאן האינדיבידואל לומד איך לקבל שינויים מהפכניים בתוך עצמו וכמו כן גם את התנאים של החיים שלו.
הוא היה רוצה לנוח בחשבו כי מסע הנשמה שלו עבר. הוא כל כך עייף מזיכרונות העבר של העול והנטל של המשאות הארציים שלו עד כי מה שלא יהיה המחיר הוא היה רוצה להרגיש ולחוש מיושב.
וכתוצאה מכך, הוא מוצא את זה קשה לפתח את הכוחות למען שינויים בעתיד.

הוא נדבק בעקשנות ובחוזקה לדפוסי ההתנהגות הישנים אשר שרתו אותו היטב במשך הגלגולים הקודמים,
בהם הוא תרגל היצמדות לכך שיש לעשות את הדברים בדרך הקשה.
כמו השור אשר חורש את השדות הוא הולך ומוליך את עצמו ביגיעה ובצורה מאומצת
בידי עמל דרך כל חייו כאילו זה חריץ של תלם אחיד ארוך וישר.
הוא מוציא ומבזבז כל כך הרבה אנרגיה פיזית עד כי הוא מחליש את העצמי הרוחני שלו לנקודה אשר בה הוא הופך להיות עיוור מלהיות יכול לראות איזה שהן אפשרויות חדשות אחרות מלבד הקיום המרופט הבלוי וחסר העניין היחידני שלו
אשר על-פיו הוא התרגל לנהוג ולחיות.

הוא מוצא את זה קשה ללמוד מתוך התבוננות באחרים.
במקום זה הוא מעדיף לעבור דרך כל אחת מן ההתנסויות של החיים בעצמו לבדו וכתוצאה מכך הוא מבזבז הרבה יותר מדיי זמן ומאמצים ואנרגיה בכול פאזה של גדילה וזה הרבה יותר מ-מה שהוא בעצם באמת צריך.
הוא חש כי הוא חייב להיות בטוח בעצמו. הצורך שלו בביטחון כל כך גדול עד כי אפילו אם הוא עושה שינויים בחיים שלו, הם בעובדה בכלל לא שינויים, אלא אבל כמעט רק אספקטים אחרים של אותם דפוסי התנהגות
אשר בהם הוא השתמש כל הזמן.

בגלגולים הקודמים הוא פיתח רגישות לסביבה שלו.
במטרה ובכדי להתמודד עם ההמשכיות של הרגישות הזאת הוא החל בשלב מוקדם בחייו לגלות את העולם של הרשמים החושיים. הוא לומד מה מרגיש וחש רצוי ומועדף ואיך וכיצד ניתן להשיג את זה. אך למרות זאת, זה נראה כי הוא תמיד נכשל ולא מצליח להגיע לסיפוק שלם ומלא כזה שנשאר.
הוא לא מבין ותופש כי תיאבון נהירתו אחר השבעתו של רעב אחד מביאה אחריה רעב נוסף אחר.
כתוצאה מכך הוא זורק את עצמו על אנשים, על דברים ועל רעיונות.
הוא בעקשנות נתפס ונדבק ומחזיק בכול מה שנקרה בדרכו, וככל שהוא צובר יותר ובצורה קולקטיבית
אז ככה הוא יותר לוכד את עצמו. מה שהיה בתקופת חיים אחרות צורך גדול לרכישה של חומר,
הופך עכשיו להיות המשקל העודף של מטען היתר אשר הוא נושא.
ככול שהשנים עוברות וחולפות, העול והנטל של המשאות שלו הופך להיות כבד יותר וכבד יותר.

הוא צריך להרגיש ולחוש יותר עוצמתי כך שהוא יוכל לחפש מקלט זמני מן התחושה המדכדכת המדכאת והמפחידה
של כישלון אשר נגעה בו ונגפה אותו או הטרידה אותו והציקה לו בגלגולים הקודמים.
כתוצאה מכך הוא אפילו הולך כל כך רחוק עד כי הוא מחפש בחיים האלו עיסוק אשר שם אותו במקום סמכותי.

הוא עבר כל כך הרבה נזק לאגו שלו בחיים הקודמים עד כי עכשיו הוא מתנסה בצורך להוכיח את עצמו כראוי לכבוד.
הוא יכול להידרדר לדיכאון עמוק כאשר הוא יתעמת עם האפשרות כי האחרים יימצאו אותו חסר באיזה שהוא אזור
או נושא.
כדי למנוע את זה מלקרות הוא ידחוף את עצמו כלפיי הצלחה וזה לא משנה מה המחיר.

זה כמעט בטוח כי באיזשהו זמן בחיים האלו,
האינטנסיביות של הקארמה שלו תביא אותו להיות מעורב בנסיבות עם המשטרה.

כפי שהוא שולח את ידיו להשיג ולהגיע לראש הדרקון שלו בעקרב, האינדיבידואל הזה עובר טרנספורמציה שלמה.
הוא מתחיל להרוג את דפוסי ההתנהגות הישנים על-ידי כך שהוא שורף גשרים מאחוריו וההתנסויות האלו מלמדות אותו כיצד לחתוך את הקשרים בצורה נקייה.
כך שהוא לא יצעד לתוך העתיד שלו עם שתי הרגליים קשורות לעבר.
הצמיחה והגדילה הגדולה ביותר שלו תקרה כאשר הוא יהיה מסוגל לשחרר.

צרכים תלותיים פנימיים חייבים להיות מומרים לתוך עצמאות שלמה של מחשבה ופעולה.
הכוח והעוצמה גדלים בכול שנה שעוברת וכפי שהוא נפטר מסלק מן המודעות שלו את כל מה שמייסר ומדכא ומענה אותו.
הוא חייב ללמוד כיצד באובייקטיביות ללמוד את הצד של התשוקות הלא מודעות שלו,
כך שהוא יוכל להרוויח כבוד עצמי דרך זה שהוא יתרגל משמעת עצמית.

ראש זנב דרקון אלו מציינים ומסמלים את הנשמה אשר במשך תקופות חיים רבות נעה לאורך נתיב חיים מנוון ומושחת. עכשיו מיכל הנשמה  – הכלי של הנשמה צריך להתהפך במטרה לפטור את עצמו מן הריקבון אשר נאסף בו.

בכדי למלא ולהגשים את הקרארמה של התהליך ההופכי הזה אשר הנו כואב בצורה קיצונית לאינדיבידואל,
כפי שהוא יכול לאבד את כל מה שהוא החזיק אי-פעם בתור קרוב או יקר לו.
לבסוף, הוא בלי שאלה, יוותר על יותר מ-מה שהוא התכוון ועשה עליו משא ומתן או ממקח וממכר,
והרבה יותר מאשר הוא ציפה.

כל כך עוצמתית וחזקה היא הטרנספורמציה הזאת עד כי הרבה מאלו אשר יש להם ראש וזנב דרקון אלו
מוציאים את שנותיהם המאוחרות לבד.
בתהליך של לסלק ולהעלים את העודף הם נפטרו מכול דבר מלבד מאשר מהם עצמם.

בכול מקרה ולמרות זאת הרבה מזה הכרחי ונחוץ אם האינדיבידואל הזה מצליח להגיע לנקודה בה מתוך המוות הסימבולי הזה של כל מה שהיה אי פעם ברשותו הוא יצא החוצה לתוך חייו החדשים.
 

מיקום הבית של זנב הדרקון מציין את האזור אשר הפך להיות מנוון ו/או מושחת כתוצאה מגלגולים קודמים.

והמיקום של הבית של ראש הדרקון מראה את הדרך אשר בה הלידה מחדש ניתנת להגשמה ולהשגה בחיים הנוכחיים.

 

זנב דרקון בתאומים 

ראש דרקון בקשת  

מילת המפתח כאן היא הבטחה.
במשך תקופות חיים שלמות האינדיבידואל הזה סיבך ולכד את עצמו בתוך דואליות והתוצאה של זה הייתה חוסר החלטיות.

עכשיו, יש לו שיעור קארמתי חזק וקשה ללמוד באזורים של נאמנות ואמונים (שמירת אמונים).
לבסוף הוא יגיע לראות כי על-ידי כך שהוא משחק בשני הצדדים נגד האמצע הוא יכול להגיע רק להיות
האמצע של הסנדביץ' אשר נתפש בתור האזור הלחוץ והמוחץ.
בכול מקרה הוא מחזיק את הפחד של החיים הקודמים לגביי להתחייב בצורה מלאה לאיזשהו צד
כי לפחות ברמה השטחית הוא רואה צדק ואמת בשני הצדדים.
הוא עדיין מאמין כי התחייבות ברורה לצד אחד תשאיר אותו עם תחושה של פספוס
מן ההזדמנויות אשר נמצאות ומורשות באחר.

יכולת זאת להישאר בלתי מחויב, מאפשרת לו בצורה קבועה להתאים את עצמו להיות מתאים לצרכים של הרגע.
כמו זיקית הצבעים שלו משתנים עם הסביבה שלו.

בגלגולים הקודמים הוא לא היה יותר מדיי מפלה לרעה או מבחין בין דברים ביודעו כי זה לא משנה יותר מדיי
להיכן הוא מסתנף ומסתפח או משתייך ומצטרף מאחר והוא אף פעם לא נתן את עצמו בצורה מלאה בכול מקרה.
עכשיו הוא מתנדנד כמו מטוטלת ברוח, פתוח לרכב או לנהוג אפילו לרגע קצר על הרוח המנצחת.

הוא עושה את עצמו בכוונה פיקדון או משכון או בן-ערובה לאחרים ואפילו אם הוא מסכים איתם לרגע קט
זה רק כדי ש, באופן זמני הוא יוכל להרגיש מקובל ולהשתייך ולהיות חלק ממשהו.

דרך הרבה גלגולי חיים תחושת הזהות העצמית שלו הפכה להיות לא רק חזון יחיד אלא מלאה בכול השאלות של כל אלו אשר איתם הוא במגע ובקשר מאחר וכל כך הרבה אנשים יצרו את לבני הבניה של העצמי הפנימי הזה,
אז זה בלתי אפשרי להיות איזשהו דבר מלבד שקרן וצבוע או מעמיד פנים.
כאשר הוא מדבר אז שפת הגוף והבעות הפנים שלו ישתנו ממשפט למשפט והוא ייקח על עצמו את ההופעה החיצונית
של האדם אשר את המילים שלו הוא מנסה עכשיו להעביר הלאה כאילו אלו הם מילותיו שלו עצמו.
כאשר הוא עושה אמרה או הצהרה ברורה וחיובית אז בעובדה העיניים שלו תמיד יבחנו את המקבל כדי לראות האם זה מתקבל בתור אמת. 
אם זה לא אז זה לא משנה כי עכשיו הוא יתחיל לדבר ללא הפוגה כאשר הוא מנסה אמרות והצהרות מצטברות
אחת אחרי השנייה כדי להגדיל את זה מתוך התקווה שהיכן שהוא בכול האוסף הזה של האינפורמציה
יהיו כמה מילים משתלמות ובעלות ערך.

הוא אוהב אקטיביות ופעילות כאשר הנסיבות גורמות לו לחוש ולהרגיש לכוד וכלוא או נמצא בקשיים מבחינה פיזית ונפשית ואז הוא הופך להיות מאוד עצבני וחסר שקט.

תמיד מתוך תכנות יתר הוא נאבק להחזיק מעמד ולשמור על ריבוי הפרטים והמון האנשים והפרטים אשר ממלאים את חייו.
יש לו כל כך הרבה מה לעשות ועדיין בסופו של יום הוא חש ומרגיש מוסח דעת או בהסחה מן התכלית והמטרה שלו.

בגלגולים הקודמים הוא אף פעם לא פיתח טווח ארוך לתשומת לב או טווח תשומת לב ארוך.
כתוצאה מכך הוא מבזבז הרבה מן החיים האלו בלשנות בקביעות את דעתו לגביי כל דבר

בנקודה אחת הוא יעבור בקונפליקט לגביי באם לחיות בתוך עיר גדולה או בכפר וזה באמת הקונפליקט בין הצרכים שיש בו מהגלגולים הקודמים אשר גורמים בו צורך להיות עם אנשים ובין תשוקת החיים הנוכחיים שלו בהווה להיות הרחק מהם.

כיוון ומטרה לא מגיעים ובאים בשלב מוקדם של החיים ולעתים קרובות זה לא קורה אלא במחצית החיים או בסוף החיים.
זה יכול להגיע דרך העזרה של הורה או אדם מבוגר יותר אשר שם אותו בחזרה ומחזיר אותו לנתיב שלו.
ובדרך כלל זה יכול לקרות רק אחרי גיל 28.

מתחת לכול זה הוא לא יציב ;
הוא היה כל כך עסוק לראות בכול דבר את הגוונים של האפור עד כי יש לו קושי לראות את האור של האמת בתוך עצמו.

המשימה הגדולה ביותר בחיים של האינדיבידואל הזה מעורבת בחיפוש אחר ידע גבוה יותר.
דרך ראש הדרקון בקשת הוא חייב ללמוד כי במטרה שהאדם יהיה מסוגל לראות את האמת
הוא חייב קודם כל להיות האמת ולהיות אמתי !

הוא ילך הרחק ויגיע למרחקים אם הוא ילמד את עצמו לדבר מן התודעה – Mind הגבוהה שלו
כי המשמעות האזוטרית של כל מה שהוא אומר תראה לו בסופו של דבר את המשמעות האמתית שלו.
כאשר הוא מתחיל להסתבך במחשבה טרנסדנטאלית הוא עשוי להתחיל להגיע לאיחוד רוחני בתוך עצמו.

ראשית הוא חייב לעבוד דרך הקארמה שלו
במטרה להנציח את הטריוויה ולהגיע לראות כי להשתתף ברכילות זה הנו החטא הכי גדול נגד השחרור.
אז הוא חייב לסובב את גבו לכול שאריות העבר של העמדת הפנים ושל המורכבות האינטליגנטית
ולשלוח את ידו לכול מה שטבעי ואמתי.
בסופו של דבר הוא מגיע לראות כי למרות שיש למטבע שני צדדים זאת היא עדיין אותה מטבע אחת.
כאשר הוא מפתח את הפרספקטיבה הזאת של חזון אז הוא יהיה מסוגל להמיר את הידע אשר הוא רכש לתוך חכמה אלוהית.

מיקום הבית של זנב הדרקון מראה את האזור של הסתירה והקונפליקטים של האישיות בגלגולים הקודמים
אשר עדיין מטרידים את התודעה – Mind הנמוכה יותר.

מיקום הבית של ראש הדרקון מראה את הדרכים אשר בהם אפשר לפתח מודעות גבוהה יותר
לתוך כלי אשר מאפשר לה להתעלות מעל כל קונפליקט.

האבולוציה וההתפתחות של חיי ההווה הנוכחיים שלו תשחרר אותו מן השעבוד ומן העבדות לחוסר ההחלטיות.
ובמקום זה ינתנו לו מבטים חטופים של אמת אוניברסאלית .

bottom of page