top of page

 

 

                      

 

 

 

 

 

אינדיבידואל זה חייב ללמוד להתגבר על ההרגשה ועל התחושה הקרמתיות
כי הוא הנו המרכז החיוני הנמרץ הנחוץ הוויטלי של כל הסיטואציות אשר מסביבו.

בחייו הנוכחיים הוא מגיע עם זיכרונות תת-מודעים של תחושת עבר של הדרת כבוד, אצילות ויושרה (Dignity )
אשר מובילים אותו להאמין כי לפחות אזורים מסוימים של התנסויות החיים הם מאחוריו  או פחותות ערך מדיי בשבילו.

הגלגולים הקודמים שלו שמו אותו במקום של להיות הקפטן של הספינה שלו עצמו, אם לא גם מפקד על האחרים,
וכתוצאה מכך, הוא נוהג לקחת על עצמו עמדה סמכותית בכול פעם בה החולשות של אחרים מפעילות את ה- 'טריגר' ומאתגרות את הצורך העוצמתי שלו לקחת שליטה.

הוא נהנה מן התפקיד של המגן והולך באופן קיצוני למלא את החיים שלו באלו אשר החולשה שלהם עצמה
שמה אותם תחת שליטתו.
על-ידי עשותו כך, הוא בוחן בקביעות את העוצמה שלו ואת יכולתו לעמוד איתן ולגלות חוסן נפשי ואומץ לב.
זאת היא עמדה בודדה, כי כאן האינדיבידואל כל כך מודאג מן המשימה אשר לה הוא מינה את עצמו
עד כי אף פעם הוא לא מאפשר לאחרים לראות את העצמי האמתי שלו אשר מתחת נמצא מתחת לכול זה.
ומה שהוא כן מראה זה את החזות ואת ה-'פאסון' ואת המדים של התפקיד אשר הוא חש ומרגיש כי הוא חייב לשחק.

בחיים הנוכחיים שלו הוא עובר דרך התנסויות אשר מלמדות אותו לרדת מגורד השחקים שלו,
ולהבטיח את היסודות אשר מתחת.

זה הנו האזור של היחסים הכי אינטימיים ממש, בתוך המשפחה שלו עצמו,
אשר בהם הבמה ערוכה לקרב שייקח לו את כל החיים שלו, מתוך הניסיון להשיג ולרכוש שליטה בשורשים שלו עצמו.

לרבים עם ראש זנב דרקון כזה, יש הורה עם דרישות בלתי רגילות,
אשר הציפיות שלו מעודדות אותם להאמין כי גורלם הוא באמת להשיג מקום גבוהה ולשבת בקצה העליון של העולם.
כתוצאה מכך הם מפחיתים ומזלזלים או מתייחסים בביטול לכול סיטואציה אשר הם בתוכה ומה שהיא לא תהיה.
כי זה תמיד נראה להם חסר מ-מה שהם חשים ומרגישים כי הם היו אמורים לעשות ולהיות,
כי הם תמיד מאוכזבים שהם לא עמדו בציפיות של מה שאמור היה להיות או מה שהם אמורים להיות.

השיעור הקרמתי כאן הנו : "טובה ציפור אחת ביד מאשר שתיים על העץ".

האינדיבידואל הזה חייב  להתגבר על המוכנות שלו לזנוח ולנטוש את מה שיש לו כדי להשיג את מה שאין לו.

הוא כל כך חסר נכונות לראות את עצמו יושב במושב האחורי, עד כי כאשר הנסיבות כופות עליו לעשות כך,
הוא במקרים קיצוניים אפילו יכול לשקול להתאבד. כי בנחישות ובקשיחות הוא מאמין כי אם הוא לא יכול להשיג איזה שהוא גורל גדול אז החיים שלו הם חסרי ערך לחלוטין.

גלגול זה מביא אותו בפני הניסיון בו הוא עומד בפני הקונפליקט בין קריירה לעצמו לבין הדרישות של המשפחה שלו.

הוא חייב ללמוד בגרות למרות כי כל ההקרנה של הכוח שלו ושל העוצמה והדרת הכבוד, האצילות והיושרה (Dignity) , כאשר זה מגיע לפתור את הבעיות הרגשיות שלו עצמו אז הוא קרוב לנכה.

הוא חייב לבחון את השורשים שלו אחרי שהוא מוציא את הראש שלו החוצה מתוך העננים של העבר שלו,
בשביל לבנות יסודות מעשיים למען העתיד שלו.

לבסוף הוא לומד כי ההתארגנויות שלו למען אחרים הם רק הסחת דעת מלעשות סדר בחיים שלו עצמו.
 

היחסים אשר מבוססים וממוסדים עם ההורים בחיים המוקדמים יותר הם חשובים בחיים של אנשים עם ראש וזנב דרקון אלו יותר מאשר באיזה שהוא ראש וזנב דרקון בזודיאק.
כאן האינדיבידואל מבזבז ומוציא הרבה מאנרגיית החיים שלו בלנסות להיות עצמאי וחופשי לחלוטין מן ההורים שלו.
ועדיין, הוא תמיד מודע לעד כמה הרבה הוא צריך אותם. ולמרות זאת, דפוסי התגובה לחיים ממשיכים להראות התנגדות הורית ברורה אשר ממסכת (שמה מסך) את הצורך החזק באהבה הורית.

 

הנשמה הזאת היא בנקודה בקארמה היכן שהיא חשה ומרגישה כי לא מעריכים אותה בכול מאמציה.
כי השאריות מן הגלגולים הקודמים מבוססות על ההגשמה ועל ההשגה למען הכרה והערכה.
עכשיו ההשגה וההגשמה בעצמן צריכות להיות הפרס שלו עצמו.
הנשמה הזאת חייבת להפסיק לנסות להשיג קהל עבור המאמצים שלה,
בתפישתה ובהבינה כי תמיד יהיה שמה קהל אם המאמצים הם מספיק גדולים.
זה התהליך הזה של החיפוש אחר קהל אשר דרכו האינדיבידואל הזה נוטה לאבד את עצמו.

הוא חייב ממש באופן מילולי להמיר את הבית הרביעי – 4, לתוך לידה חדשה של גישות רגשיות,
כאשר הוא לומד את השיעור שאומר שכאשר האדם עומד על קצות האצבעות אז הוא לא יציב.

החיים שלו הם כמו סחלב יפיפה, מראה מלבב לראותו, וכאשר מגדלים אותו ומזינים אותו תחת התנאים הסביבתיים
שהם בשליטה הכי שברירית ועדינה. אבל, בפעם בה הסחלב היפיפה מוכן לתצוגה , אז הוא נגזר ונתלש משורשיו,
וזה מבטיח קמילה ונבילה ומוות אחרי זמן קצר.
אינדיבידואל זה יעמוד בפני הבחירה של להיות סחלב אשר לא מסתכלים עליו או מתעלמים ממנו,
או אחד כזה אשר צופים בו בתוך גן של אלפי סחלבים אחרים, או שהוא יקריב את האושר שלו עצמו
כדי להיות הפרי היפיפה על דש מעילו של מישהו אחר.

ככול שהוא מתגבר במהרה על הצורך שיש לו מן הגלגולים הקודמים להיות מוצג לראווה,
הוא יכול להתחיל לגדול לתוך הבגרות אשר אותה הוא מחפש בנואשות.

 

סימן המזל אשר מכיל את זנב הדרקון מציין את הדרכים אשר בהן הוא עושה הדגשת יתר לחשיבות שלו.

והסימן אשר מכיל את ראש הדרקון מראה איך הוא יכול להפוך להיות יותר חומרי או יותר בר תוקף וכל כך מלא ומוגשם ומבצע עד כי הוא לא צריך יותר להשוות את האושר שלו עם הזיכרון של הנשמה שלו של הערכה עצמית אישית
מן החיים הקודמים.  

לדרקון יש ראש וזנב

ראש דרקון בית            וזנב דרקון בית

ראש דרקון בית

בעמוד
זה :

4

ראש דרקון בית

זנב דרקון בית

10

11

זנב דרקון בית

ראש דרקון בית

5

6

זנב דרקון בית

12

4

10

זנב דרקון בית   

11

ראש דרקון בית   

5

כאן האינדיבידואל נמצא כדי ללמוד על תהליך היצירה והוא מעביר הרבה זמן עם הראש בעננים ומושך את העגלה שלו לתוך איזשהו חלום רחוק ותוהה דרך המון רעיונות פנטסטיים שיש לו.
בגלגולים הקודמים הוא חי למען מילוי והגשמה של רצונות, ועכשיו עולם טווית הקורים שלו טווה חלומות כל כך קלושים ותלושים ומעוטר ומקושט בריח הניחוחות המצטברים של ההבטחות, עד כי הוא לוקח הרבה מאוד המרצות ריאליסטיות שירעידו אותו ויערערו אותו כדי להרגיש ולהיות משוחרר וחופשי.

כבר בגיל צעיר הוא לומד להיות "מתבונן" באנשים או "שומר אנשים" והוא מוציא את רוב שעות המודעות שלו בתהייה ובהרהור לגביי האפשרויות של אנשים אחרים.
כתוצאה מן החיים הקודמים הוא למד להיות בעל יכולת דמיון והמצאה מעולה. לפעמים הוא אפילו גאוני, אבל הוא כל כך רגיל לבזבז את הכוחות המנטאליים שלו כדי לברר את התוכניות והתרשימים המסובכים והמורכבים של החלומות בהקיץ הפנטסטיים שלו.

הוא אף פעם לא מפסיק להדהים את עצמו במוזרויות אשר הוא יכול לזמן בתוך ה- Mind – בתוך התודעה שלו עצמו, אבל בשביל כל כושר ההמצאה ופקחיות התבונה שלו, הוא אחד מן האנשים הכי פחות פרקטיים בזודיאק, והוא תמיד לכוד ומסובך עמוקות בתוך מחשבה, ומה שהוא באמת עושה זה לחפש סמלים, סימבוליות וסימבולים אשר יספקו חומר חדש לחלומות עתידיים.

הקארמה שלו זה ללמוד את החשיבות של חלומות, בהתאם לאיך שהם מסבירים את החיים שלו.
לבסוף הוא יכול להגיע להבין ולתפוש כי הקיום השלם שלו היה מורכב מביטוי התנהגותי לא מילולי של קונפליקטים רגשיים שמיוצג גם בחלומות שלו וזה מייצג ומדגים את החלומות שלו עד לנקודה בה הוא הופך להיות בובת התיאטרון של הפנטזיות שלו עצמו.

כאשר הוא אכן יורד ומגיע למטה לקרקע של כדור הארץ, אז האינסטינקט הראשון שלו זה לצאת ולהשיג חברים אשר בהופעה ובהתנהגות שלהם מזכירים לו את הטיפוסים של ארץ הפנטזיות התלושה והקלושה שלו.

התודעה – Mind שלו, נסחפת בקביעות לתוך העתיד הרחוק, ואז שמה, בתוך המדע הבדיוני של מאה אשר עדיין לא חיו אותה, הוא מתמכר ומפנק את עצמו בתוך הקסם והמשיכה המסקרנים והמעניינים של האפשרויות הרחוקות ביותר אשר אחרת כמעט לא תהיה להם כל שייכות לקשר לחיים הנוכחיים שלו, ועדיין הוא אוהב להרהר ולהגות ולתהות.

הוא חושב הרבה על הערך של העבודה שלו וכמו כן גם על ההשפעה של הילדות שלו ואת שניהם הוא מאשים בקשיים שלו להתמודד עם הדחפים המיניים שלו.

האמת היא כי לא העבודה שלו וגם לא ההורים שלו ואפילו לא הדחפים המיניים שלו באמת מטרידים אותו, כי התסכול שלו באמת מגיע מן הרווח אשר הוא רואה, הרווח בין עולם החלומות של חיי העבר שלו, לנסיבות המעוררות החדות אשר דרכן המחסומים והמגבלות של החיים הנוכחיים שלו ממש חיים ונמצאים.

הוא מוצא את זה קשה להבין למה יש מחסומים בין חלומות ופעולות וכתוצאה מכך הוא מבזבז הרבה מאמצים בנסותו לשבור את הקירות של המגבלות אשר מפרידות בין עולם אחד לעולם אחר.
אבל, כל הזמן, ואף-על-פי ובגלל שהוא מכלה ומחסל את הכוחות שלו, וככול שהוא עושה את זה יותר אז ככה הוא פחות מסוגל ליצור את החיים שלו עצמו.

הוא חייב להבין ולתפוש כי דרך ראש הדרקון שלו בבית החמישי הוא קיבל עכשיו את המתנה הכי גדולה אשר האדם יכול לקבל – וזה את הכוח ליצור את גורלו שלו עצמו.
על-ידי כך שהוא לומד את תהליך הבריאה והיצירה הוא יכול להפוך להיות ער לכך כי אלו הן המחשבות שלו עצמו אשר גרמו לכול הנסיבות אשר הוא סובר כי הן אמתיות בחיים שלו.
אז הוא חייב להתקדם הלאה ולהבין את החיבור בין המחשבה שלו לחלומות שלו, כי זה באמת חיי החלומות שלו אשר במידה הרבה יותר גדולה מאשר הוא חושב הם אלו אשר יוצרים את החים שלו על כדור הארץ.

הוא חייב ללמוד להיות אחראי לגביי החלומות שלו וזהיר לגביי מה הוא רוצה ומה הוא מאחל לעצמו מאחר ויותר מאיזשהו ייקום אחר של ראש וזנב דרקון בכול הזודיאק כולו, הוא ממש ייראה את חלומותיו מתגשמים אבל תמיד האפקט הפיזי של כל חלום מגיע ובא עם טוויסט מספיק חזק כדי לגרום לו להיות ער לסכנה של ליצור בצורה אנוכית.

אינדיבידואל זה יצטרך לחיות את החלומות שלו הרבה אחרי שהוא יזכור מה בכלל היו הסיבות להם.
זה חלק חזק מן הקארמה ההמשכית שלו על-מנת להבין את " כוח הרצון ", ואיך הוא יכול להבין את זה טוב יותר מאשר לחיות את התוצאות של כל רצונותיו.

וכך החיים שלו הם גם ברכה וגם קללה, כי בכול פעם בה הוא משפשף את מנורת אלאדין אז הנשמה שלו יכולה לעלות יותר גבוה על כנפי הרוח או לשקוע באומללות לתוך הגיהינום הפרטי שלו עצמו.

הוא לומד כי החלומות של זנב הדרקון שלו בבית – 11, הם תחת הממשל והשליטה של מזל דלי, היכן שהם חייבים להיות מוקדשים כלפיי שירות לאנושות, וככול שהוא ירצה יותר בשביל אחרים אז ככה יהיה לו יותר בשביל עצמו.
אבל, כאשר הוא הופך את התהליך הזה אז החיים שלו הופכים להיות בלגן וברדק אמתי ומקורי.

אם הוא בוחר ליצור בשביל עצמו, הוא עומד בפני התוצאות חסרות המזל של שימוש לרעה במתנה קדושה כי החלומות שלו יהפכו לבסוף להיות כל כך תשושים ועייפים וחסרי ערך לחלוטין עד כמה שהם יהיו מסוגלים להביא לו אושר ושמחה.

אם ראש וזנב דרקון אלו לא נמצאים במזלות של יסודות מים או אדמה אז הם יכולים לגרום קושי גדול במערכות יחסים קרובות, בזוגיות ובנישואין. בגלל שיש להם כל כך הרבה שאריות מחיי העבר של אי-היצמדות.

נקודות מפנה גדולות ורבות בחיים הנוכחיים יכולות להיות קשורות לילדים, ואשר דרך העיניים שלהם האינדיבידואל הזה מגיע להבין את תחושת הערך העצמי שלו עצמו.
הוא מתבונן איך הילדים מיישמים את חלומותיהם לכדי פעולה ובמהרה מגיע להבין ולתפוש כי במקום להפוך את התוכניות שלו לעתיד שלו הוא למעשה ממש מאפשר להן לחסום כל רגע של הווה.
ובפעם בה הוא מצליח לראות את חלומותיו בתור באר אשר אין לה תחתית וקצה, אז הוא יכול להיות מסוגל לשחרר את הטירה בשמים ולהתמקד בתשומת ליבו על כל מה שהוא יוצר בהווה.

כדי להיות יכול לעשות את זה הוא צריך להגיע לנקודה של להיות ער לאיך הוא מאפשר לצורך הגדול שלו בחברויות לפזר ולכלות ולחסל את כל האנרגיות היצירתיות שלו.

יותר מכול דבר אחר, התשוקה שלו היא להיות איש עשייה, אבל רק אחרי שהוא יוכל לוותר על כל חלום אישי אז הוא יוכל להפוך להיות מספיק חזק כדי לקחת את אבני הבנייה של החיים שלו ולשלב אותן יחד.
הוא ממש באופן מילולי חייב לאחוז את השור בקרניו במקום להרשות לעצמו להיות מובל דרך עולם החלומות שהנשמה שלו זוכרת.

כדי לבצע ולהגשים ולמלא את זה, זה יהיה טוב בשבילו להוציא הרבה מן הזמן שלו בללמוד משמעת עצמית, כי רק דרך היכולת להדריך את עצמו הוא יכול להיות מסוגל לבסוף לעלות לפני השטח מתוך המים העמוקים אשר במשך תקופת החיים הזאת הוא שיקע בהם את חלומותיו.

המזל בו נמצא זנב הדרקון מראה את הדרכים בהם החלומות של חיי העבר ממשיכים לתוך הגלגול הזה.

המזל אשר בו נמצא ראש הדרקון מראה איך האינדיבידואל יכול ליישם באופן קונסטרוקטיבי את חלומותיו למציאות דרך כך שהוא יביע בצורה יצירתית את כל מה שהוא מרגיש וחש בפנים.

כמה נשמות מאוד מפותחות עם ראש וזנב דרקון אלו, התנסו בחיים הקודמים במודעות קוסמית, ועכשיו דרך ראש הדרקון שלהם בבית החמישי – 5, הם כאן כדי להביא את המודעות הזאת לילדי כדור הארץ.  

זנב דרקון בית 

12

ראש דרקון בית 

6

אינדיבידואל זה מוציא את רוב זמנו במחשבה עמוקה.
הוא אוהב שעוזבים אותו לבד, ורק כאשר האחרים לא מפריעים אז הוא יכול לתת להגות ולהרהורים הפנימיים שלו להיבחן ולהסתנן דרך הזיכרונות הקרמתיים מן הגלגולים הקודמים שלו.
זה לא אומר כי הוא לא אוהב חברה וזה לא אומר כי אפילו ער או מדע ל-מה שהוא עושה, העובדה היא כי הוא נכנס כל כך עמוק לכול מה שהוא חושב עליו עד שהוא הופך להיות שכחן לחלוטין ולא מרגיש ולא חש מה קורה מסביבו.
הוא מאבד את עצמו בתוך עצמו.
תמיד הסיבה המודעת של להיכנס פנימה, מבוססת בכוונה לוגית, אבל האינדיבידואל הזה נוטה להגיע לנקודה
אשר בה כל לוגיקה בורחת ממנו ומתחמקת ממנו.
העידון של נפטון נמצא בעומקים אשר אליהם הוא מגיע והם נותרים נסתרים אפילו בשבילו.

אחת מן הבעיות הכי גדולות שלו היא כי בזמן בו הוא נשאר בתוך עצמו הוא מונע מן האחרים לייצב את המסעות המנטאליים שלו.
כתוצאה מכך, הוא צובר כמות עצומה של פחדים מן הגלגולים הקודמים ואין לו מושג האם הם אמתיים או דמיוניים,
או האם זה רק האוסף הדחוס של הנוף המנטלי במסעות הפנימיים שלו.

 

ועדיין, הבסיס של חייו החיצוניים בנוי על פחד ודמיון, ובהתעלמות וחוסר התייחסות לגביי עד כמה חזקה המפה האסטרולוגית שלו, הוא ממשיך שיהיו לו רגעים של לא להיות מסוגל למצוא ביטחון בתוך עצמו.

הוא ממש כמו הצב אשר בעקביות מציץ החוצה מתוך השריון שלו.
אנשים אשר קרובים אליו רואים את החיים שלו כנטייה להימנע מכול מה שנראה אמתי.

הוא מוציא את רוב זמנו כדי להתבונן באחרים מאחורי מאחוריי ראי שקוף – ראי אשר רואים דרכו.
ולבסוף הוא מגיע להאמין כי שאר העולם מסתכל עליו עם אותה בחינה קפדנית או בדיקה דקדקנית.
ישנה פראנויה רדומה בתוך זנב הדרקון הזה.

באזורים של עבודה הוא מארגן עלוב בצורה בלתי רגילה, והוא משאיר קצוות מפוזרים מאחוריו.
תמיד יש לו הרגשה כי אין מספיק שעות ביום כדי להשלים את כל המשימות והמטלות שלו.
הבעיה שלו היא כי הוא לא יודע איך וכיצד לתקצב את הזמן שלו,
וכתוצאה מכך הוא מנסה בקביעות להשלים פערים ולעדכן ולהדביק את ההווה.
ממש כמו הארנב עם השעון בעליזה בארץ הפלאות הוא ממשיך לזרוק את עצמו למצבים של חיפזון כדי להימנע מלאחר.
באיזשהו זמן בחיים שלו הוא יכול להיות בבתי חולים, מוסדות או ארגונים אשר ידרשו ממנו להתארגן על עצמו
ולבנות את דרכיו.
הוא צריך את זה במטרה לצאת החוצה מן האני הפנימי שלו.
השיעור הקרמתי הכי גדול בשבילו הוא ללמוד אחריות Responsibility -
זה גם היכולת להגיב = The Ability To Response .
במקום לחוש צער על כל היגון וביש המזל אשר נראה כאילו הם מכתרים אותו ומקיפים אותו.

יותר מאיזשהו בית אחר בזודיאק הוא בוכה מהפגיעה הקטנה ביותר אשר היא אמתית או מדומיינת,
לפעמים הבכי יהיה בכי פנימי. אבל, זה תמיד יהיה שמה כי ברמות הכי עמוקות הוא מרגיש וחש כי אחרים
לא מבחינים ולא מקבלים את האהבה אשר יש לו לתת.  

בגלל שהוא חושב על זה ככה אז הוא הופך להיות היוצר של העגמומיות שלו עצמו ; ואבוי ואללי לאדם אשר ינסה למשוך אותו החוצה, כי אז תהיה לו אוזן אשר מקבלת את כל הפגיעות של חיי העבר שלו, ושל כל הדאגות והפחדים אשר אותם הוא עדיין לא הביע במילים !

מתחת לכול השאר, הוא באר חסרת תחתית של דאגה שחוקה ועצבנית, ובלי מספיק אמונה עמוקה בתוצאה החיובית של המאורעות הוא חייב לעבוד ולהתאמץ כדי לבנות אמון כך שהוא יוכל שיהיה לו את הכוח כדי לצאת מן השריון או מן הקליפות ומן האקווריום.

בפעם בה הוא עושה את זה, הוא אחד מן האנשים הכי חומלים, יפיפיים ומועילים בזודיאק.
 

ראש הדרקון שלו בבית השישי – 6, נותן לו הנאה גדולה בכך שהוא יכול לעזור לאחרים, אבל הוא לא יכול לעשות את זה היטב עד כי הוא מבין ותופש ומקבל את העובדה כי בגלגול הזה הוא חייב חיים של הקרבה.

הוא חייב ללמוד כיצד ואיך לסדר ולארגן את המחשבות שלו, את העבודה שלו ואת הדיאטה שלו
כי הוא מרפא מלידה – הילר.
הוא מסוגל להתנגד ולהתחמק מן המגבלות של הרפואה המעשית עם השיטות היותר מיסטיות שלו עצמו לריפוי.
אבל, כישרון הוא לא כישרון עד אשר מפתחים אותו ואינדיבידואל הוא לא יותר מ- מה שהוא חושב שהוא הנו
ולבסוף הוא יגיע ללמוד כי המתנה הגדולה ביותר שלו היא אמונה.
אבל הוא יעבוד קשה ולאורך זמן כדי להגיע למודעות הזאת.

חלק מן החיים הנוכחיים יהיו לטפל ולהתמודד עם מחלות מנטאליות או פיזיות,
בתוך עצמו או של אחרים אשר קרובים אליו.
הגדילה העיקרית שלו תקרה כאשר הוא יבין ויתפוש כי כל המחלות הם לא יותר מאשר חוסר הרמוניה בגוף
אשר משקף את חוסר ההרמוניה אשר במחשבה.
משהו בתוך עצמו מנסה להגיד לו את זה בקביעות והוא חייב ללמוד לא לאפשר לפחדים שלו מחיי העבר לחסום את מה שעכשיו נפתח בפניו.

רבים עם ראש וזנב דרקון כזה עוברים דרך התנסויות של מחלות אשר נעלמות באופן פלאי, לתדהמתם של הרופאים השונים ושל מטפלים מקצועיים אחרים.
השיעור הקרמתי כאן זה ללמוד מה הן הסיבות הגבוהות יותר למחלות, כי ככול שמגיעים להבנה יותר מהר אז האמונה החדשה אשר נולדה מתחילה לרפא.
בפעם בה הוא הופך להיות ער לכוח האמונה שלו, אז הוא הופך להיות דינמו אמתי ומקורי.

כפי שהוא בונה בפנים זרמי מחשבה חיוביים יותר, הוא לומד באופן אוטומטי לא להעביר ביקורת ולשפוט את האחרים  מפאת חוסר המושלמות אשר הוא רואה בהם.

נקודת הראות שלו על החיים נשארת קלינית והוא בוחן בקפידה ועושה דיאגנוזה לכול מה שהוא מגיע להיות איתו במגע.

מכול המיקומים של ראש וזנב דרקון זה האחד אשר הכי קשה לדבר איתו בחופשיות על הגלגולים הקודמים.
זנב הדרקון בבית השנים עשר – 12, משלים נתיב קרמתי והפרטים שלו יישארו נעולים וחתומים אפילו
שהמהות ה – "אקשית" * העדינה עדיין נותרת ונשארת.  
(* 'אקשית' = הרישומים האקשיים הם רישומי האורה הפלנטרית באזור חגורת ואן-אלן הנראים גם במופע האורות המרהיב של ה 'אורורה בוריאליס' באורות הקוטב הזוהרים - המילה 'אקשית' מיוחסת לרישומים מן הגלגולים הקודמים) 

תקופות חיים של בריחה וסבל ועינויים פנימיים הושלמו.
האינדיבידואל הזה חייב להגיע ולהבין ולתפוש כי רוב הנגטיביות הפנימית שלו לא קשורה  ולא מתייחסת בכלל לחייו הנוכחיים, אלא רק קיימת בדרך בה הוא ממשיך לחשוב לאורך נתיב אשר כבר הסתיים.

עדיין יש לו רגשות פנימיים של להיות רדוף או שכאילו באמת דנים אותו והוא חייב ללמוד לקבור את הרגשות האלו אחת ולתמיד כי כמה שהוא מרשה לעצמו לשהות יותר בכאלו מחשבות ככה הוא יצור בהיסח הדעת שוב ושוב מחדש את הנסיבות האלו או כאלו אשר דומות להם.
הוא צריך ללמוד ולהבין ולתפוש כי העבר הוא בדיוק כפי שהוא הנו, ובתור לא יותר מאשר זיכרון, ולא יותר אמתי מאשר תמונה בתוך התודעה – Mind שלו, ועכשיו יש לו את הבחירה החופשית לדבוק בה, למען האומללות או להיפטר מזה כדי שהוא יוכל לצעוד החוצה לתוך עולם חדש ופרודוקטיבי.

בפעם בה הוא יוכל לשים את מצב המודעות המלא שלו בתוך מבט חיצוני פרודוקטיבי וחיובי על החיים,
אז הוא יהיה מסוגל להתחיל להתנסות במשמעות חדשה בשביל הקיום שלו.

המזל אשר בו נמצא זנב הדרקון מראה את הדרכים בהן האינדיבידואל חוסם את ההתקדמות בחיים הנוכחיים שלו
על-ידי זה שהוא נסוג לתוך קארמה אשר הוא כבר השלים.

המזל אשר בו נמצא ראש הדרקון מראה את הדרכים אשר בהן הוא יוכל עכשיו לפתח חיים פוריים דרך שירות. 

bottom of page